خبرهای داغ:
امام جمعه شهر آشخانه گفت: گزارش آمانو به نفع ملت ایران نیست/ایران حسن نیت خود را نشان داده است.
کد خبر: ۸۶۰۶۱۹۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاري بسیج، حجت الاسلام والمسلمین احمد زاده در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر آشخانه  این هفته با اشاره به سیره پایمبر اکرم(ص) بیان داشت: باید در امور مادی به زیردست خود نگاه کرد ونه به بالا دست خود.

وی ادامه داد:اگر مومنی این کار را انجام دهد مصداق شکر گزاری از خداوند را انجام داده است.

احمد زاده تصریح کرد: راز محبوبت پیامبر در دو چیز است ؛ اول خدایی بودن این محبت ودوم مهربان ودن با مردم است.

امام جمعه آشخانه ابرازکرد: پیامبر با همه مهربان بود ومدارا می کرد حتی در زمان فتح مکه نیز این مهربانی وبخشش خود را به نمایش گذاشت.

امام جمعه آشخانه با مورد خطاب قرار دادن جوانان گفت:وقت خود را در شبکه های مجازی هدر ندهید.جوانان باید بیشتر مراقب این حربه دشمن باشند وبا احترام با پدر ومادر خود برخورد کنند.

احمد زاده با اشاره به گزارش مدیر کل آژانس اتمی گفت: بخش های اصلی این گزارش برای مردم مطلوب نیست ومردم ایران در این قضیه ضرر می کنند.

وی ادامه داد:آقای آمانو سر سپرده به کشور های مستکبر است .او در ارائه این گزارش شیطنت کرده است.

احمد زاده بیان کرد:نهاد های بین اللملی اعتبار خود را از دست داده اند ونمی توانند بی طرفانه موضع بگیرند.ایران حسن نیست خود را نشان داده است.

امام جمعه آشخانه با اشاره به این که ما به دنبال سلاح هسته ای نیستیم خاطر نشان کرد:استکبار به خوبی می داند که ما انرژی هسته ای را برای مصارف غیر سلاح مانند کشاورزی وپزشکی می خواهیم به کار ببریم اما کار شکننی می کنند.مسئولین مذاکره کنند بیشتر مراقب باشند

ارسال نظرات
پر بیننده ها