خبرهای داغ:
280 دانش آموز پسر مقطع متوسطه شیروان در قالب شش دستگاه اتوبوس به مدت پنج روز به مناطق عملیاتی سابق جنوب کشور صبح امروز یکشنبه اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۰۵۸۱۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه شیروان در حاشیه اعزام این دانش آموزان گفت: این کاروان چهارمین کاروان اعزامی دانش آموزان شیروان در سال جاری است.

سرهنگ علی اصغر امیری گفت: یکی از راه های انتقال ایثارگری های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان همین اعزام کاروان راهیان نور است و باید از این فرصت برای آشنایی هر چه بیشتر با رشادت های صورت گرفته در جبهه های نبرد حق علیه باطل سود برد.

وی گفت: همانطوری که رزمندگان و شهدا با احساس تکلیف در جبهه ها حضور یافتند تا جلوی تجاوز دشمن را بگیرند، امروز نیز دانش آموزان باید در ادامه راه شهدا، با تحصیل خود افراد مفیدی برای کشور باشند و راه های نفوذ فرهنگی دشمنان و بدخواهان را ببندند.

وی حضور دانش آموزان در مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس را بهترین فرصت برای آشنایی با از خود گذشتگی های اقشار مختلف مردم کشورمان و بخصوص رزمندگان، جانبازان، آزادگان و شهدا دانست و گفت: سفر به این مناطق بهترین کلاس درس برای آموختن فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راه شهداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها