خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

استقرار28 ایستگاه صلواتی برای استقبال از زائران حسینی در استان همدان

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از استقرار28 ایستگاه صلواتی برای استقبال از زائران حسینی در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۳۴۰۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی بقایی اظهار داشت: به همت مردم، بسیجیان وهیئت‌ها 28 ایستگاه صلواتی استقبال از زائران اربعین حسینی در مسیر بازگشت در استان همدان برپا شده است.

وی افزود: اغلب ایستگاه‌ها با حمایت سپاه و برخی با حمایت اوقاف و شهرداری‌ها توسط بسیجیان فعال از 6 تا 16 آذرماه امسال برپاشده است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: از این تعداد 6 ایستگاه‌ در شهرستان‌ اسدآباد، 3 ایستگاه‌ در بهار، 8 ایستگاه در همدان، 2 ایستگاه در کبودراهنگ، 2 ایستگاه در رزن، 2 ایستگاه در فامنین، یک ایستگاه در قهاوند، 2 ایستگاه در ملایر، 2 ایستگاه در نهاوند فعال هستند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه حسینیه ابوالفضلی‌های شهر مریانج مجهزترین ایستگاه از نظرخواب، غذا، حمام و غیره است، عنوان کرد: ستاد اربعین حسینی در استانداری همدان تشکیل و در این ستاد با کمیته‌بندی، کمیته بهداشت و درمان، اسکان و تغذیه، امنیتی و انتظامی، حمل و نقل پایانهها و فرهنگی، زیرساخت‌ها، آموزش و اطلاع‌رسانی را در بردارد.

وی با اشاره به اینکه همدان در مسیر عبور 11 استان کشور به سوی مرز مهران قرار دارد، افزود: بر این اساس تشکیل و فعالیت ایستگاه‌های صلواتی در مسیر رفت و بازگشت زائران پیش‌بینی شد.

بقایی اظهار داشت: تمام موکب‌هایی که در مسیر عبوری زائران از همدان مستقر شدند با عنوان موکب سردار شهید حاج حسین همدانی خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات