خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری همدان خبر داد
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری همدان با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد از اتوبوس های سازمان در مدت تردد زائران در حالت آماده باش هستند، گفت: ۱۵۰دستگاه اتوبوس از همدان برای برگشت زوار به مرز مهران فرستاده شد.
کد خبر: ۸۶۰۳۵۷۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ایرج ملک محمدی در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با اشاره به تجربه‌ای که در سال گذشته در خصوص جابجایی زائران کربلای امام حسین (ع) به مرز کسب شد، اظهار داشت: خوشبختانه امسال برنامه‌ریزی‌ها در حوزه جابجایی زوار بهتر و مطلوب تر از سال گذشته صورت گرفت.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد از اتوبوس های سازمان در مدت تردد زائران در حالت آماده باش هستند، گفت: تعدادی اتوبوس در مرزها و تعدادی نیز در ترمینال ها خدمات رسانی می کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری همدان با اشاره به اینکه فشار بر همدان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، افزود: سال گذشته همه اتوبوس ها به مرز فرستاده شده و ترمینال همدان تعطیل شده بود.

ملک محمدی با اعلام اینکه طبق آمار دو روز پیش، حدود 6 هزار نفر در چهار روز از طریق پایانه های همدان به مرز مهران رفته‌اند، اضافه کرد: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از همدان به منظور برگشت زوار به مرز مهران فرستاده شده است.

وی با تاکید بر اینکه امسال هیچ یک از مشکلات سال گذشته به چشم نخورد، ادامه داد: هیچ گونه شکایت و نارضاریتی از سوی مسافرین در این مدت گزارش نشده است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری همدان با بیان اینکه سازمان پایانه های مسافربری شهرداری و پایانه های حمل و نقل در این خصوص با هم همکاری و تعامل داشتند، افزود: این گونه تعاملات موجب افزایش راندمان می شود.

ملک محمدی در ادامه به خلاصه ای از عملکرد این سازمان اشاره و عنوان کرد: ساماندهی تابلو راهنمای ایستگاهها به تفکیک هر شهر در پایانه هگمتانه، خرید صندلی های پارکی به منظور تعویض و نصب در سالن اصلی پایانه بزرگ، استانداردسازی و ترمیم سایبان جایگاه پمپ گازوئیل در پایانه و بازسازی سرویس های بهداشتی پایانه ها از جمله اقدامات این سازمان بوده است.

وی با اشاره به ایجاد مجموعه ورزشی در پایانه بزرگ، افزود: نصب سایبان اتوبوسی و سواری در پایانه اکباتان به متراژ یک هزار متر مربع با هزینه یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال و راه اندازی و تجهیز اتاق کمک های اولیه در پایانه بزرگ نیز از دیگر اقدامات است.

ارسال نظرات