خبرهای داغ:
مسئول ستاد اربعین استان همدان با بیان اینکه ۷۰ درصد زائران سید الشهدا از استان همدان عبور کرده‌اند، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اربعین یک جاذبه مغناطیسی دارد و وظیفه ستاد اربعین نیز خدمت‌رسانی به زائرین است.
کد خبر: ۸۶۰۳۰۹۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدعلی بادامی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان بابیان اینکه ۷۰ درصد زائران سید الشهدا از استان همدان عبور کرده‌اند، بیان کرد: ستاد اربعین استان همدان خدمات خوبی در اختیار زائران قرار داده است.

وی با بیان اینکه وظیفه ستاد اربعین خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهدا است، ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اربعین یک جاذبه مغناطیسی دارد و وظیفه ستاد اربعین نیز خدمت‌رسانی به زائرین است.

مسئول ستاد اربعین استان همدان بابیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها ۸ موکب از استان همدان برای خدمت‌رسانی به زائران ساماندهی شد، عنوان کرد: از این تعداد ۳ موکب از نجف تا کربلا به زائران خدمت‌رسانی می‌کردند.

وی بابیان اینکه ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار نفر از امکانات ستاد اربعین و موکب‌های ایجادشده استفاده کرده‌اند، افزود: ۲۴۰ نیروی ستاد اربعین برای ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) در موکب‌ها حضور پیدا کردند.

بادامی بابیان اینکه ۱۸ هزار موکب در مسیر پیاده زائران اباعبدالله ایجادشده بود، بیان کرد: کشور ایران بیشترین سهم را در ایجاد موکب‌ها برای ارائه خدمات به زائران داشته است.

وی بابیان اینکه یک‌میلیون زائر از کشور ایران به کربلا رفته‌اند، عنوان کرد:۱۷ هزار نفر از استان همدان به زیارت سیدالشهدا رفته‌اند.

مسئول ستاد اربعین استان همدان به بازسازی عتبات عالیات نیز اشاره کرد و گفت: ۱۴ کیلو طلا از سوی بانوان خیر استان برای بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری‌شده است.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: استان همدان ۴۰۰ میلیون تومان در طرح معراج سرمایه‌گذاری کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات