خبرهای داغ:
رئیس تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

تجمع هیئت‌های عزاداری در مسجد جامع ملایر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به تجمع هیئت های مذهبی در روز اربعین در مسجد جامع ملایر گفت: پس از عزاداری هیئت های مذهبی ملایر این هیئت ها در مسجد جامع تجمع کرده در این مسجد عزاداری می کنند.
کد خبر: ۸۶۰۲۶۹۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام داود عباسی با اشاره به حرکت دستجات عزاداری امام حسین(ع) در روز اربعین اظهار داشت: همزمان با روز اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) عزاداری این روز با حرکت دستجات عزاداری در شهر برگزار می شود.

وی افزود: در این روز هیئت‌های مذهبی به همراه هیئت‌های بزرگ شهرستان با برپایی دستجات و حرکت در شهر در سوگ چهلمین روزشهادت حضرت سیدالشهدا(ع) عزاداری می کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به تجمع هیئت های مذهبی در مسجد جامع ملایر بیان کرد: پس از عزاداری هیئت های مذهبی ملایر این هیئت ها در مسجد جامع تجمع کرده در این مسجد عزاداری می کنند.

وی افزود: مراسم ویژه روز اربعین با حضور عزاداران امام حسین(ع) در مسجد جامع برگزار شده و حجت الاسلام احمدی از اساتید حوزه علمیه قم سخنرانی می کنند.

وی با اشاره به مهمترین برنامه های استقبال از زائران امام حسین(ع) در ملایر عنوان کرد: در جهت اسکان و پذیرایی از زوار امام حسین(ع) در بازگشت از همایش با شکوه اربعین موکب العباس هیئت حضرت ابوالفضل(ع) در میدان استقلال ملایر برپا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات