خبرهای داغ:
گفت‌وگوی بسیج با سیدتقی موسوی‌پناه خادم امام حسین(ع):

عشق به امام حسین(ع) هر روز در حال گسترش در جهان است

خادم امام حسین(ع) در موکب علی ابن موسی الرضا در مسیر کربلا گفت: عشق به امام حسین(ع) روز به روز در حال گسترش در جهان است و هر سال تجمع اربعین باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۲۶۸۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲

سیدتقی موسوی‌پناه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از بیست سال پیش پاهایم به شدت درد می‌کرد و برای رفتن مشکل داشتم.

وی افزود: سال گذشته به اصرار تعدادی از دوستان راهی اربعين شدم و دوستان گفتند هرجا مشکلی پیش آمد کمکت می‌کنیم.
بانی حلیم موکب علی ابن موسی الرضا در مسیر نجف به کربلا تصریح کرد: مسیر نجف را به سختی راهی کربلا شدم به طوری که به سختی و با درد پا راه مي‌رفتم یک شب در بین راه زمان خواب در موکب‌ها جا پیدا نکردیم و مجبور شدیم بیرون از موکب ها و در فضای باز بخوابيم و در آن شب کمی باران بارید.
وی ابراز داشت: صبح هنگام بیدار شدن متوجه شدم به شدت سرما خوردم و حدود دو کیلومتر جلوتر که پیش رفتیم یک موکبی مشغول توزیع شیر داغ بود که به طور معجزه آسایی با خوردن آن شیر سرماخوردگی کاملاً رفع شد.
موسوی‌پناه یادآور شد: پس از زیارت اربعين و هنگام برگشت متوجه شدم که درد پاهایم خوب شده و ديگر هيچ مشکل و دردی در پاهای خود حس نکردم و از سال گذشته تصمیم گرفتم و نیت کردم یکی از خدام امام حسین(ع) باشم.
وی ادامه داد: در محله فلاح تهران نیز سال‌ها است که به پخت حلیم مشغول هستیم و با مبلغ اندکی حلیم می‌فروشیم و سود آن را خرج حسینیه سیدالشهدا(ع) می‌کنیم.
بانی حلیم موکب علی ابن موسی الرضا در مسیر نجف به کربلا گفت: عشق به امام حسین(ع) روز به روز در حال گسترش در جهان است و هر سال تجمع اربعین باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات