خبرهای داغ:
بخشدار بخش قهاوند بیان کرد: ۲ ایستگاه در ورودی شهر قهاوند، و پمپ بنزین در حال فعالیت هستند که قبل از ورود زائران و همچنین در برگشت از سفر، خدمات ویژه‌ای را به زائران اربعین ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۰۳۰۰۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابراهیم مولایی نیا با اشاره به آمادگی قهاوند برای استقبال از زائران کربلا اظهار داشت: چهار دستگاه اجرایی متولی استقبال از زائران هستند تا مکان‌های پذیرایی در مسیر محورهای مواصلاتی این منطقه را دایر کنند.
وی تصریح کرد: به دهیاران سراسر روستاهای قهاوند ابلاغ شده تا مصوبات این ستاد را اجرایی کنند و نسبت به راه اندازی مجتمع های بین راهی، مساجد و حسینیه ها برای اساکن و پذیرایی از زائران اربعین حسینی آماده و فراهم کنند و همچنین مرکز مقاومت قهاوند به اتفاق جایگاه پمپ بنزین و شهرداری قهاوند مسئولیت پذیرایی از زائران حسینی را دارند.
بخشدار بخش قهاوند افزود: از طریق حمل و نقل و پایانه های استان قرار است که مکان های مشخصی برای رفت و برگشت زائران اربعین حسینی از استان همدان به مهران مشخص شود تا مانند سال گذشته با مشکل مواجه نشویم.
وی از رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه قهاوند درخواست کرد مکان اسکان های اضطراری را برای این زائران تجهیز کنند تا زائران بتوانند با خاطری آسوده به سفر خود ادامه دهند.
وی با تاکید به فرهنگ سازی در خصوص استقبال و پذیرایی از زائراندر قهاوند گفت: از امام جمعه محترم منطقه نیز درخواست می شود بخشی از خطبه های خود را در زمینه فرهنگسازی و استقبال از زائرین اربعین حسینی اختصاص دهند.
مولایی تصریح کرد: طبق تصمیم ستاد مرکزی اربعین و سیاست های ابلاغ شده سفر زایران ایرانی در اربعین حسینی به عتبات تنها با داشتن گذرنامه امکان پذیر است و زایران باید حتما قبل از سفر، اقدام به دریافت گذرنامه کنند..
بخشدار قهاوند با اشاره به اینکه سال گذشته زائران اربعین حسینی متولی خاص و مشخصی برای ساماندهی و استقبال از آنها نداشتند، تصریح کرد: امسال مسئولیت اعزام زائران به عهده وزارت کشور قرار گرفته و در استان ها نیز ساماندهی زائران بر عهده استانداران است.

مولایی بیان کرد:۲ ایستگاه در ورودی شهر قهاوند، و پمپ بنزین در حال فعالیت هستند که قبل از ورود زائران و همچنین در برگشت از سفر، خدمات ویژه‌ای را به زائران اربعین ارائه می‌دهند.

وی درپایان گفت: با مدیران و مسئولینی که در اجرای وظایف خود کوتاهی و سهل انگاری کنند به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات