خبرهای داغ:
سرهنگ علی اصغر امیری در مراسم دیدار بسیجیان و مسئولین و پاسداران با امام جمعه شهرستان گفت: بیش از 48 درصد جمعیت شهرستان شیروان عضو رسمی بسیج هستند و رتبه اول استان را به خود اختصاص داده اند.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۹۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اصغر امیری، فرمانده سپاه شیروان در آیین دیدار بسیجیان، پاسداران و مسئولین شهرستان با امام جمعه گفت: بسیج هم اکنون آماده هرگونه عملیات سخت و نرم است.

وی در رابطه با موضوع جذب حداکثری مردم به بسیج در شیروان گفت: تا کنون توانسته ایم بیش از 48 درصد کل جمعیت شهرستان شیروان را برای عضویت در بسیج جذب نموده و در سطح استان خراسان شمالی رتبه برتر را کسب نماییم.

وی با اشاره به اینکه 1850 حلقه تربیتی صالحین تشکیل و سازماندهی شده است افزود: 164 گردان (6 گردان بیت المقدس،94 گردان عاشورا و 64 گردان الزهرا(س)) سازماندهی شده و از آموزش‌های لازم بهره‌مند هستند.

سرهنگ امیری گفت: دو گردان رزمی، جنگ سخت را که آموزشهای لازم در زمینه سلاحهای مختلف می باشد دیده اند، و آمادگی لازم را برای موارد خاص دارا می باشند.

فرمانده سپاه شیروان گفت: در بعد مجازی نیز 120 واحد شباب در پایگاه های شهرستان اقدام به دریافت و ارسال خبر می کنند.

وی گفت: از سال گذشته تا کنون 55 پایگاه بسیج با فضای بیش از 50 متر مربع در شهرستان احداث شده است و 11 پروژه محرومیت زدایی در زمینه کمک و تعمیر مساجد، احداث غسال خانه و ... در بسیج سازندگی سپاه شیروان بهره برداری شده است.

سرهنگ امیری گفت: بیش از صدها طرح اقتصاد مقاومتی را سازماندهی و حمایت کرده ایم که در سال جاری در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی بوده که در طی آن 40 میلیارد ریال وام در اختیار بسیجیان عزیز قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: در سال جاری بیش از 20 اتوبوس دانش‌آموزان این شهرستان به اردوی راهیان نور اعزام شده‌اند.

امیری با اشاره به رتبه چندین ساله شهرستان شیروان در کمک به عتبات و عالیات افزود: مردم این شهرستان تا کنون بیش از یک میلیارد ریال به ساخت و توسعه عتبات و عالیات کمک کرده اند.

وی همچنین گفت: فعالیتهای بسیج را نمی توان به طور کامل بیان کرد اما این نکته گفتنی است که تمامی بسیجیان جان بر کف این شهرستان گوش به فرمان رهبری هستند و با امر ایشان خون خود را اهدا می کنند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

گفتنی است در دیدار مسئولین، پاسداران و بسیجیان شهرستان شیروان با امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان، رئیس دادگستری و و دادستان شیروان و دیگر مسئولین شیروان و فرماندهان پایگاه های بسیج و اقشار مختلف مردم این شهرستان حضور داشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها