امام جمعه گناباد:

فرهنگ خدمت خالصانه و بی‌منت بسیجیان باید در جامعه گسترش یابد

امام جمعه گناباد با اشاره به شرایط کنونی کشور و وجود تهدیدات و فتنه های فراوانی که از سوی دشمن، جوانان را مورد هدف قرار داده است، به گسترش فرهنگ بسیجی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۹۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسن صادقی نسب صبح امروز در جمع اعضای ستاد هفته بسیج گناباد در محل دفتر خود گفت: امام خمینی (ره) با هدف الهی و مبانی اسلامی، بسیج را پایه گذاری و پشتوانه ای قوی برای انقلاب اسلامی ایجاد نمودند و این نهاد مقدس در دوران دفاع مقدس و پس از آن در همه عرصه ها حضور فعال و چشم گیری داشتند.

وی وظیفه همه مردم را گسترش فرهنگ بسیجی برشمرد و افزود: باید در شرایط کنونی کشور و وجود تهدیدات و فتنه های فراوانی که از سوی دشمنان جوانان را مورد هدف قرار داده است، فرهنگ بسیج که خدمت خالصانه و بی منت برای رضای خداوند می باشد، در سطح جامعه گسترش یابد.

امام جمعه گناباد، حلقه های صالحین بسیج را در مقابله با تهاجم فرهنگی مهم دانست و افزود: در حلقه های صالحین فرزندان ما با مباحث دینی و اخلاقی آشنا می شوند و این از موهبات بزرگ بسیج در شرایط کنونی است چرا که دشمنان درصدد انحراف جوانان با هر ابزار و وسیله ای هستند.

حجت الاسلام صادقی آمادگی رزمی بسیجیان را در با توجه به عنود و جاهلی دشمنان مهم عنوان کرد و خاطرنشان کرد: دشمن با مشاهده توان رزمی بسیجیان جرأت نفوذ نظامی در کشور را نخواهد نمود و اگر این چنین حماقتی نیز از سوی دشمنان ایران صورت گیرد، آنچنان آسیبی متحمل آنها خواهد شد که راه برگشتی برای آنان وجود نخواهد داشت.

بسیجیان هیچ ابایی از دسیسه ها و فتنه های دشمنان ندارند

حجت الاسلام رضا احمدی، نماینده ولی فقیه در سپاه گناباد نیز در جلسه دیدار اعضای ستاد هفته بسیج گناباد با امام جمعه شهرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) یک معجره بسیار بزرگ در عصر حاضر کشور بود و در همین راستا نهادهایی که توسط امام راحل تاسیس شدند، نیز نهادهایی معجزه آسایی هستند.

وی افزود: معجزه آسا ترین نهادی که امام بر اساس مبنای اسلام ناب محمدی و تفکر و اندیشه عاشورایی ملت ایران تاسیس کرد، نهاد بسیج بود.

حجت الاسلام احمدی به سخن امام خمینی (ره) که ندای تفکر بسیجی باید در همه جا طنین انداز شود، اشاره و اذعان کرد: باید برای گسترش و سازماندهی تفکر و اندیشه بسیجی در تمام مناطق و سازمان ها و ادرات تلاش انجام شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه گناباد خاطر نشان کرد: نهادینه شدن تفکر بسیج در هر زمینه و مکانی سبب بروز موفقیت ها می شود و در جبهه مقاومت و تحولات منطقه شاهد گسترش تفکر بسیجی هستیم.

وی تاکید کرد: کسانی که در بسیج فعالیت می کنند با ایمان کامل و خلوص نیت و بصیرت کامل بر تکلیف خود عمل می کنند و هیچ ابایی از دسیسه ها و توطئه های دشمنان ندارد.

سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج به برگزاری 120 برنامه مختلف در گناباد اشاره و گفت: همایش بزرگ بسیجیان در 5 آذر، یادوراه شهدای روستای خیبری، افتتاح 3 سوله ورزشی صالحین، افتتاح ساختمان 2 پایگاه مقاومت، برگزاری سلسله جلسات نهضت روشنگری، برگزاری همایش میقات الصالحین، برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان و دیدار با خانواده معظم شهدا از مهترین برنامه های هفته بسیج در گناباد می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها