خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

بسیج از متن مردم و تابع حکم ولی فقیه است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بسیج از متن مردم و تابع حکم ولی فقیه است و در جهت محرومیت زدایی و اهداف عام المنفعه با همه بضاعت و استفاده از تمام امکانات گام برمی دارد.
کد خبر: ۸۵۹۵۹۸۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی سردار غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالگرد تشکیل بسیج به فرمان امام (ره) اظهار داشت: بسیج مولود انقلاب که در جهت اهداف دراز مدت امام(ره) پیش بینی شده است وهر چه ازعمر بسیج می گذرد این موضوع بیشتر اهمیت پیدا می کند.

وی با اشاره به اصل 150 قانون اساسی در خصوص وظیفه بسیج در حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب افزود: بسیج حضور موثری در تمام عرصه های انقلاب اسلامی داشته و در حوزه های دفاعی، تربیتی، سازندگی وجنگ نرم نقش به سزایی دارد.

غیاثی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: "بسیج طول و عرض کشوراست" عنوان کرد: هرجا از خاک کشور باشد بسیج به منظور نقش آفرینی حضور دارد و امروز با وجود گذشت 36 سال از تاسیس بسیج روز به روز بیشتر حرکت و فعالیت می کند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند " بسیج نوآوری از طرف امام راحل بود" گفت: به دلیل حضور و مشارکت مردم در عرصه بسیج شاهد امنیت پایدارهستیم و امروز در بسیج 21 قشر فعال در تخصص های مختلف داریم.

وی با بیان اینکه بسیج درعرصه دفاعی نقش استراتژیک و مهمی را دنبال می کند اظهار داشت: یکی از مهم ترین خصوصیات بسیج انعطاف پذیری آن است که اجازه حضور در تمام عرصه ها را دارد و متناسب با نظام و انقلاب آرایش پیدا می کند.

غیاثی ادامه داد: بسیج از متن مردم و تابع حکم ولی فقیه است و در جهت محرومیت زدایی و اهداف عام المنفعه با همه بضاعت و استفاده از تمام امکانات گام برمی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار