خبرهای داغ:
مسئول عقيدتي سياسي تيپ 12 قائم (عج)؛

بدخواهان و دشمنان به دنبال ايجاد تفرقه هستند

مسئول عقيدتي سياسي تيپ 12 قائم (عج) با تأكيد بر اهميت وحدت و انسجام ملي گفت: بدخواهان و دشمنان به دنبال ايجاد تفرقه هستند.
کد خبر: ۸۵۹۵۷۸۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمين هادي ابراهيمي مسئول عقيدتي سياسي تيپ 12 قائم (عج) در گفت و گو با خبرنگاران در مورد برخي برنامه هاي زنده صدا و سيما اظهار داشت: مدتي بود كه در بعضي از برنامه هاي صدا و سيما توليداتي مغاير با شئون اسلامي ايراني توليد مي شد و مسئولان نيز در مقام برخورد با اين دست برنامه ها ايفاي نقش نمي كردند.

وي افزود: اخيرا در يكي از برنامه هاي تلوزيون به يكي از اقوام توهين شد كه صدا و سيما در حركتي قاطع با اين موضوع برخورد شايسته اي كردند؛ بايد در نظر داشت كه كشور ما در مقطع حساسي قرار دارد و بعضي از بدخواهان و دشمنان به دنبال ايجاد تفرقه و سوء استفاده از بعضي ضعف‌ها هستند.

مسئول عقيدتي سياسي تيپ 12 قائم (عج) اظهار داشت: برخورد به موقع و در خور شأن مسئولان امر در اين قضيه باعث شد تا رسانه هاي بيگانه نتوانند از فضاي به وجود آمده سوء استفاده كنند؛ همواره بايد تلاش ما در راستاي تحكيم وحدت بين آحاد مردم عزيز ايران باشد و همه برنامه ها و توليدات هنري و غيره نيز بايد با الهام از وفاق ملي صورت پذيرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار