خبرهای داغ:
بیانیه حوزه مقاومت بسیج شهید بهنام محمدی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی
کد خبر: ۸۵۹۰۳۹۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
رهبرما آن طفل 13 ساله ای است که با قلب کوچک خود ، که ارزشش، از صدها زبان و قلم مابزرگتر است خود را زیر تانک دشمن انداخت و آنرا منهدم و خود نیز شربت شهادت نوشید» امام خمینی ( رضوان الله علیه)

هفته بسیج دانش آموزی یادآور حماسه ماندگار دانش آموزان بسیجی شهیدی همچون محمدحسین فهمیده، بهنام محمدی راد ، ناهید فاتحی کرجو و36000 لاله لایق گلستان انقلاب اسلامی ازیک سوونشان دهنده دانش و باور بارور پیروزی های درخشان سرزمین عشق، عرفان وتعالی، ایران عزیزازسوی دیگر است . که بار دیگر درتلألو صمیمیت ودرخشش اراده آینده سازان انقلاب اسلامی فرا می رسد و مشام جان میلیون ها دانش آموز راعطرآگین می نماید .

حوزه مقاومت بسیج شهید بهنام محمدی شهرستان گرمه ضمن تبریک این ایام به عموم دانش آموزان، جامعه فرهنگیان و عموم امت سرافراز ایران اسلامی به ویژه پدران و مادران عزیز ، اعلام می دارد :

1-قلبهای روشن وپاک میلیون ها دانش آموز بسیجی ،همچنان لبریز از عشق و ارادت به ولی امرزمان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای«مدظله العالی» می باشدو همچون شهیدان اسوه وراهنمای خویش همواره براین میثاق مستحکم پایدارند .
2-دانش آموزان بسیجی درپیروی از تدابیر رهبر فرزانه انقلاب،فشارهای دشمنان برای به تسلیم کشاندن ملت بزرگ ایران را محکوم به شکست می دانندواعلام می کنند ملتی که درسخت ترین شرایط با اهداء خون بهترین فرزندان خود ،سربلند ازمیدان جهاد کوچک بیرون آمده است به یقین درمقابل فشارهای تحریم اقتصادی وتوطئه های تبلیغاتی وعملیات روانی گسترده آنان سرتسلیم فرو نخواهد آورد وهمواره ازعزت واسلام خویش وبخصوص نقشی که درهدایت اراده سایر ملل مسلمان برعهده گرفته است دفاع خواهد کرد .

3-تمامی دانش آموزان ایران اسلامی وبخصوص بسیجیان، تلاش بی امان برای تعالی همه جانبه کشور را تکلیف خویش می دانند وهمواره درتمامی صحنه های علمی، نوآوری، سازندگی، کمک رسانی وسایر عرصه ها اراده تأثیرگذار خودرا نشان داده و خواهند داد .
4-دانش آموزان بسیجی ایران اسلامی معتقدند با اتکاء به تدابیرراه گشا و حکیمانه رهبر انقلاب و بهره گیری از تجربیات دوران پر افتخار دفاع مقدس دراجرای اقتصاد مقاومتی مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گوی استکبار زده خواهد شد .

5-رهبر كبير انقلاب اسلامي امام خميني (قدس سره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي الامام خامنه اي (مدظله العالی) و مراجع عظام تقليد (دامت بركاتهم) در مقاطع مختلف نسبت به بي لياقتي مسؤلان عربستان در اداره اماكن مقدسه هشدار داده بودند كه با بي توجّهي سران ممالك اسلامي به اين هشدارها،هرازگاهي شاهد حوادث ناگوارى مانند حادثه مسجدالحرام و منا درايام حج امسال بوده لذا مسوولان و حكام سعودي دراين ايام محور و مسؤل خونريزي هاي داخل و خارج كشور عربستان مي باشند، از به خاك و خون كشيدن مردم مسلمان يمن تا بي تدبيري در اداره اماكن مقدس حجاز، كه براي مسلمانان قابل اغماض نمي باشد .

6-نفوذ از صدر اسلام بوده و مهمتر از آن نفوذپذیران هستند . لذا از مسؤلان می خواهیم جامعه را بایدنسبت به نفوذی‌ها آگاه کرده چرا که امام حسین(ع) را با یک شایعۀ حملۀ لشگر یزید به شهادت رساندند .

7-مادانش آموزان ، افتخار داریم که درسرزمین ایران اسلامی زندگی می کنیم و به همه ی افتخاراتمان می بالیم ودر مقابل همه سختی ها و فشارهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به حول و قوه الهی قدرتمندانه می ایستیم و بعنوان بسیجی رهبر عزیزمان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) و در تبعیت از فرمایشات ایشان وامام راحل(ره) و با توجه با ماهیت استکباری شیطان بزرگ ، بیش از گذشته دشمنی ونفرت خود را با فریاد بلند مرگ بر آمریکابه همه جهان برسانیم .

8-ما دانش آموزان از کالای ایرانی حمایت می کنیم چرا که حمایت از تولیدات داخلی پاسداری از اقتصاد ملی و تداوم راه شهیدان است . لذا از دولت می خواهیم ابتدا باید دامان خودش را از معضل خرید کالای خارجی پاک و ترجیح آن بر تولیدات داخلی باشد و مردم و تولیدکنندگان داخلی نیز با نهایت پاکی ،سلامت و درستکاری ، توانمند عمل کنند و کالاهای درجه یک را با قیمت عادلانه دراختیار ملت ایران بگذارند .

9-حوزه مقاومت بسیج شهید بهنام محمدی درپایان این بیانیه حوادث یوم‌الله سیزدهم آبان،‌شهدای دانش آموز و شهدای فاتح لانه جاسوسی آمریکا، ملت فهیم و قدرشناس ایران اسلامی را به حضور پر شور و گسترده وانقلابی در تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان فرا می خواند و از عموم مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی می خواهد تا با بصیرت و تعمیق بینش‌های سیاسی و دینی خود، توطئه‌های شوم دشمنان در ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی و کیان ولایت فقیه ووحدت امت واحده را خنثی سازند و از دولتمردان و سران محترم سه قوه می‌خواهد تا باوحدت و همدلی حول نصایح و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالي)،‌ هرگونه توطئه دشمنان استکباری، بویژه تحریم های سازمان یافته را با بهره‌گیری از «اقتصادمقاومتی» مورد نظر رهبری به بهترین شکل خنثی و مشکلات کنونی جامعه را رفع نمایند وهمچنان برای سربلندی و سرافرازی ایران تلاش کنند .
- خداوند روح مطهر ومنور حضرت امام راحل(ره) و شهدای دانش آموز را متعالی و سایه پر مهر و محبت رهبرفرزانه انقلاب اسلامی را برای تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی مستدام بدار

ارسال نظرات
پر بیننده ها