در دستور کار بسیج؛

تولیدات فرهنگی سالم و جلوگیری از تولیدات ضد ارزشی

مسئول تایید محتوا و نظارت برامور فرهنگی بسیج نیشابور بیان داشت: تولیدات فرهنگی سالم در زمینه های مختلف و جلوگیری از تولیدات مضر که با فرهنگ انقلابی و اسلامی ما همخوان نیستند در دستور کار بسیج قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۵۸۸۵۳۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

کارگاه آموزشی تایید محتوا و نظارت برامور فرهنگی در نیشابور برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین حسین رحیمی در کارگاه آموزشی تایید محتوا که با حضور فرماندهان، مدیران عقیدتی و نظارت و مسئولین فرهنگی حوزه های مقاومت بسیج در نمازخانه شهدای بسیج نیشابور برگزار شد، اظهارداشت: این کارگاه با هدف ارتقای سطح آموزشی نسبت به امور فرهنگی فرماندهان و مسئولین حوزه های مقاومت بسیج برگزار شده است.

رحیمی بحث فرهنگی و پرداختن به آن را محوری ترین مسئله کشور بیان کرد و اظهار داشت:اصل، فرهنگ جامعه برمبنای آموزه های دینی است و اقتصاد، عمران، تکنولوژی و صنعت و... فرع آن است و تا به اصل که فرهنگ است پرداخته نشود فروع درست و درمانی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: آنقدر مسئله فرهنگ مهم است که مقام معظم رهبری در این باره می فرمایند "من بعضی اوقات خوابم نمی برد و نیمه شب از خواب بیدار می شوم و به درگاه خدا تضرع می کنم". همه مسئولین خصوصا دست اندرکاران مسائل فرهنگی نگذاریم فرهنگ مبتذل غرب جایگزین فرهنگ غنی اسلام گردد.

مسئول تایید محتوا و نظارت برامور فرهنگی بسیج نیشابور تصریح کرد: در بسیج دو وظیفه مهم را دنبال می کنم یک تولیدات فرهنگی سالم در زمینه های مختلف  و دوم جلوگیری از تولیدات مضر که با فرهنگ انقلابی و اسلامی ما همخوان نیست.

رحیمی در ادامه با اشاره به آیه 11 سوره رعد گفت: موقعیت هیچ ملتی را دیگران نمی توانند تغییر و تحول ایجاد کنند مگر اینکه خود آنها درسرنوشت خود دخیل باشند.ملت عزیز ایران سرنوشت بسیار ارزشمندی که انقلاب اسلامی است با رهبری امام عزیز (ره) رقم زدند و از ثمرات این انقلاب امنیت، عزت، بالندگی زیرسایه ولایت است که نیاز به تشکر از خدای متعال دارد.

وی بابیان اینکه تا هنگامی که شکر نعمت ولایت، امنیت، و ارزش های انقلاب اسلامی صورت گیرد این نعمت‌ها از ما گرفته نخواهد شد، تاکید کرد: خداوند متعال درصورتی حامی است که مردم هم خواستار باشند درغیراین صورت اگر غافل شوند وبی تفاوت گردندوازارزشها حفظ وحراست نکنند خداوند هم حمایتش را برمی داردوسرانجام انقلاب معلوم نیست به کجا ختم گردد.

در ادامه این کارگاه واعظی از کارشناسان ومسئولین تایید محتوا ونظارت برامور فرهنگی سپاه امام رضا (ع) درمورد اصول لازم الرعایه برنامه های سپاه وبسیج سخنانی را ایراد کرد.

در پایان این کارگاه از مدیران فعال عقیدتی و نظارت تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها