خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد

شهدا الگوی ضد استکباری برای دانش‌آموزان

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دانش‌آموزان باید از شهدای دانش‌آموز الگو گرفته و شهید را به عنوان الگوی ضد استکباری سر لوحه خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۵۸۶۸۱۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
علی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر شهید گمنام در سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: تشییع شهید گمنام با نزول برکت الهی با حضور گسترده مردم از جمله برادران و خواهران بسیجی، بازنشستگان، شاغلین، جوانان، نوجوانان، کودکان، دانش‌آموزان و مسئولین استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار 16 ساله و دانش‌آموز بود، افزود: تقارن بسیار مناسبی در تشییع این شهید بزرگوار با هفته بسیج دانش‌آموزی و هفته ای که مصادف با 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی است، به وجود آمد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: دانش‌آموزان و اقشار مردم باید از این شهید بزرگوار الگو گرفته و شهید را به عنوان الگوی ضد استکباری سر لوحه خود قرار دهند.

وی ابراز داشت: باید از ایستادگی و مقاومت آنها در برابر نظام سلطه درس بگیریم که از تحریم‌ها و تهدیدها نترسیدند و در زمان حال این پیچ تاریخی را به فرمایش امام خامنه‌ای(حفظه الله) با استعانت از شهدای بزرگوار پشت سر بگذاریم.

بقایی بیان کرد: شهدای گمنام که از روز چهارشنبه 6 آبان ماه وارد استان همدان شدند، شهر ها و روستاهای مختلف استان را متبرک کردند و دو شهید گمنام در گل تپه از توابع شهرستان کبودراهنگ و دو شهید گمنام در سامن از توابع شهرستان ملایر تشییع می‌شوند.

وی تاکید کرد: در آستانه 13 آبان برنامه‌ریزی هایی از سوی بسیج دانش‌آموزی صورت می‌گیرد تا با یاد شهدای گمنام دانش‌آموز راهپیمایی برگزار شود و تلاش می‌کنیم در یکی از مدارس شهر همدان برنامه یادبود این شهید بزرگوار برگزار شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات