فرمانده سپاه شهرستان نهاوند گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان نهاوند تشییع و برای خاک‌سپاری به شهر فیروزان منتقل می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۹۰۸۸۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی بیان داشت: این روزها استان همدان میزبان شهدای گمنامی است که از همه‌چیز خود گذشتند و با شهادت درراه خدا به همه‌چیز رسیدند و اکنون وظیفه ما است که راه این شهدا را ادامه دهیم.

وی اظهار کرد: با درخواست‌هایی که مسئولان شهرستان نهاوند و فیروزان از کمیته جستجوی مفقودین داشتند سرانجام این عزیزان به درخواست مجموعه شهرستان نهاوند جواب مثبت دادند و مقرر شد پیکر مطهر دو شهید گمنام همزمان با ایام شهادت امام سجاد (ع) در شهر فیروزان نهاوند به خاک سپرده شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: پیکر مطهر دو شهید گمنام 24 ساله و 27 ساله امروز بعدازظهر از شهرستان ملایر وارد شهر نهاوند می‌شود و با تشییع مردم شهیدپرور نهاوند در آستانه اذان مغرب به مسجد شهید حیدری (جوانان) منتقل می‌شود.

وی گفت: همزمان با نماز مغرب و عشا مراسم وداع با این دو شهید گران‌قدر برگزار می‌شود و همه مردم عزیز می‌توانند در این مراسم معنوی شرکت داشته باشند.

کریمی اظهار داشت: در این مراسم معنوی سردار ظفری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان همدان در مور رشادت‌های شهدا برای حاضران سخنرانی می‌کند.

وی عنوان کرد: پس از مراسم وداع با شهدا پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام به هیئت فاطمیون نهاوند منتقل‌شده و پس از برگزاری مراسم عزاداری به سپاه ناحیه نهاوند منتقل می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: صبح روز یکشنبه 17 آبان پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام برای انجام مراسم تشییع و خاک‌سپاری از شهر نهاوند به سمت شهر فیروزان منتقل می‌شود و مراسم اصلی در این شهر برگزار می‌شود.

وی گفت: ساعت 9 صبح مردم شهیدپرور شهر فیروزان مراسم تشییع شهدا را از مقابل بخشداری این شهر آغاز می‌کنند و پس از تشییع پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام در پارک کشاورز فیروزان به خاک سپرده می‌شود.

کریمی بابیان اینکه شهرستان نهاوند 854 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است؛ افزود: پیکر مطهر این دو شهید گمنام در مناطق عملیاتی شرهانی و مجنون تفحص شده و متعلق به عملیات بدر و محرم هستند.

وی اظهار داشت: مجموعه شهرستان نهاوند و شهر فیروزان تمام تلاش خود را خواهد کرد تا مراسمی در شأن شهدا برگزار کند و مردم مومن شهرستان نهاوند نیز با حضور پرشور خود تجدید پیمانی مجدد با آرمان‌های شهدا خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات