خبرهای داغ:
در بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان به‌مناسبت 13 آبان آمده است

13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت ایرانی- اسلامی

در بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان به‌مناسبت روز ملی استکبارستیزی آمده است: 13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت ایرانی- اسلامی خود دربرابر زیاده‌خواهی قدرت‌های بیگانه است.
کد خبر: ۸۵۸۸۷۷۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان به مناسب 13 آبان ماه روز ملی استکبارستیزی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله 13آبان در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور حوادث سترگ و سرنوشت‌سازی است که در آیینه آن، مبارزه دیرین و بی‌امان ایرانیان حق‌طلب و ظلم‌ستیز علیه امپریالیسم تبلور یافت، تبعید حضرت امام(ره)، کشتار دانش‌آموزان انقلابی در سال 57 و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا.

دستاوردهای حیرت‌انگیز مصاف تمام عیار ملت ایران و دولت آمریکا قابل شمارش نیست، پرچمداری جبهه مبارزه با آمریکا در محیط جهانی، استحکام نظام اسلامی، موقعیت ممتاز و اثرگذار جمهوری اسلامی از جمله پیامدهای13 آبان 57 است، ناکامی و رسوایی‌های آمریکایی‌ها در حوزه‌های مختلف به ویژه در عرصه‌هایی که مدعی پیشتازی و سرآمدی آن را دارند، چالش لاینحل امروز کاخ سفید و حامیان اروپایی و غیر اروپایی آنها.

حمایت و هم پیمانی آمریکا با گروهک‌های تروریستی از جمله گروهک منافقین و گروهک تکفیری داعش نشانه آشکار دروغین بودن شعارهای آنان است.

تولید تروریسم دولتی و حمایت همه جانبه از نظام استبدادی و دیکتاتوری در اقصی نقاط عالم به ویژه در منطقه شمال آفریقا و کشورهای عربی، شاخص سیاه و نفرت‌آمیزی است که سران آمریکا با جایگزین‌سازی آن ماهیت ارزش‌های فریبنده و شعارهای تناقض‌آمیز مانند آزادی، دموکراسی و حقوق بشر را در نگاه ملت‌ها برملا و به حاشیه کشانده است.

13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت ایرانی- اسلامی خود دربرابر زیاده‌خواهی قدرت‌های بیگانه است.

طلاب و روحانیون بسیجی حوزه‌های علمیه همدان همواره در مبارزات و مجاهدات ملت بزرگ ایران برای نیل به اهداف و آرمان‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نقش شایسته و بی‌­بدیل داشته‌اند و اینک نیز در آستانه 13 آبان در سال دولت وملت، همدلی و هم زبانی آماده ایفای نقش تاریخی است و از سوی دیگر، در جبهه مقابله با استکبار، آزاد و سربلند، همچون سالار شهیدان حضرت حسین‌بن­‌علی(ع)، در مقابل هیچ قدرتی، سر تعظیم فرود نمی‌آورند.

طلاب بسیجی در 13 آبان امسال پرشورتر از همیشه فریاد «مرگ بر آمریکا» سر خواهند داد، طلاب انقلابی هیچگاه راه دوستی با آمریکای جهانخوار را در پیش نخواهند گرفت و معتقدند تا زمانی که جمهوری اسلامی به قوای درونی خود متکی است می‌توان از آن حرکت رو به رشد را انتظار داشت، لذا نه تنها لغو تحریم‌ها به تنهایی موجب بهتر شدن وضع معیشت نمی‌شود بلکه در مدت کوتاهی سبب حمله غول‌های مالی و اقتصادی به بازارهای کشور و قرار گرفتن تحت سیطره کامل استکبار جهانی می‌شود از آن رو توجه تمام به اقتصاد مقاومتی که تاکنون آنگونه که شایسته است سرلوحه برنامه‌های اقتصادی کشور قرار نگرفته، به عنوان بهترین راه مقابله و دفاع از این هجوم باید مورد توجه دولت قرار گیرد همچنین اعتقاد راسخ دارد شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل و صهیونیسم»، ترجمان شعار راهبردی اصحاب کربلا و تربیت‌یافتگان مکتب عاشورا در مقطع حساس تاریخی امروز انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات