خبرهای داغ:
معاون ايمني و اقدامات تأميني سپاه،

رعايت اصول ايمني ضامن بقاي نيرو و امكانات است

معاون ايمني و اقدامات تأميني سپاه، سپاه استان سمنان را يكي از يگان هاي موفق در سالهاي اخير در كاهش ميزان سوانح و رعايت اصول ايمني دانست‌ و گفت: رعايت اصول ايمني ضامن بقاي نيرو و امكانات است.
کد خبر: ۸۵۸۵۱۵۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاري بسيج در سمنان، سردار علي جبرائيل در همايش با حضور جمع كثيري از نيروهاي سپاه قائم (عج) به بيان مسائل ايمني در سازمان و ساز و كارهاي آن پرداخت و با اشاره به ايمني و توجيه درست آن در بين نيروها اظهار داشت: امروز شاهد بالا رفتن آگاهي و پايين آمدن ميزان خسارات جاني و مالي هستيم كه البته رابطه مستقيم با ميزان آگاهي كاركنان دارد.

وي افزود: ما هنوز براي مقابله با سوانح و حوادث در سپاه بايد تلاشمان را بيش از بيش كنيم و به نقطه اي برسيم كه خطاي انساني به حداقل خود برسد و اين امر با تلاش مسئولان و نحوه بازخواست آنان از نيروهاي تحت امر ميسر مي شود.

معاون ايمني و اقدامات تأميني سپاه با اشاره به سخنان امام خامنه اي (مدظله) خاطرنشان كرد: بايد كارهايمان را اصولي علمي و از روي دانش و آگاهي درست انجام دهيم و مسئوليت كارمان را بپذيريم.

جبرائيل، سپاه قائم را يكي از يگان هاي موفق در سالهاي اخير در كاهش ميزان سوانح و رعايت اصول ايمني دانست و گفت: صيانت از جان نيرو در اولين قدم را مهمترين اصل دانسته و در قدمهاي بعدي حفظ امكانات و تجهيزات نيز از اهميت زيادي برخوردار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار