خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

رهنمودهای رهبری فصل الخطاب برای همه است

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به نامه رهبر فرزانه انقلاب به رئیس جمهور و توجه به تذکر ایشان، رهنمودهای رهبری را برای همه فصل الخطاب عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۲۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با تاکید به اینکه رهبری در این نامه توطئه های امریکا را نسبت به نظام جمهوری اسلامی یادآور شده است، گفت: امریکا با فکر دشمنی وارد موضوع هسته ای شده است.

وی اظهار کرد: امام خامنه ای در این نامه با یادآوری نکات ابهام انگیز برجام، به گرفتن ضمانت از رئیس جمهور امریکا و مسئول اتحادیه اروپا در خصوص تحریم ها تاکید کردند.

آیت الله شبستری تصریح کرد: عمل به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب درباره برجام نقشه امریکا را نقش بر آب کرده و راه را برای شیطنت استکبار جهانی می بندد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ایام سوگواری محرم، بر ضرورت درس گرفتن از واقعه کربلا تاکید و بیان داشت: اباعبداله درس مقاومت و آزادگی به جهانیان داد و عزاداری ها باید مقدمه شناخت و پیروی عملی از مکتب حسینی باشد .
وی همچنین از بانوان ایران خواستار تجدید بیعت با سیدالشهدا در خصوص لزوم توجه به حفظ حجاب شد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اشتیاق عزاداران حسینی نسبت به اهدای خون در ماه محرم، به اهدای اهدای خون در طول سال توصیه کرد و گفت: اهدای خون نباید منحصر به این روزها باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار