خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

منکر امروز استحاله فرهنگی دشمن است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش نوجوانان تبریز با عنوان «احلی من العسل» با بیان اینکه منکر امروز استحاله فرهنگی است از نوجوانان خواست با صیانت از ارزش ها در برابر آن ایستادگی کنند.
کد خبر: ۸۵۸۳۴۱۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با تاکید به اینکه دشمن با ناامیدی از تهاجم نظامی در دوران دفاع مقدس امروز چشم امید به جنگ نرم دارد، افزود: جوانان و نوجوانان باید به تاسی از نوجوانان و جوانان حادثه کربلا در برابر ظلم و ستم بایستند که پیام عاشوراست.

وی با اشاره به اینکه حضرت قاسم(ع) از یاران نوجوان امام حسین(ع) در قیام عاشورا بود، اظهار کرد: دانش آموزان و نوجوانان باید بدانند درس که حضرت قاسم در کربلا داد درس شهادت در راه حقیقت، فداکاری و احساس مسئولیت بود که شهادت را از عسل شیرین تر بیان کرد.

آیت الله شبستری با تاکید به حضور جوانان و نوجوانان در مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع)، بیان داشت: این مجالس درس استکبار ستیزی است که امروز استکبار جهانی با بزک کردن امریکا تلاش دارد با نفوذ در کشورمان با این ارزش ها مقابله کند که نماز، حجاب و امر به معروف و نهی از منکر جزو آن هاست.

امام جمعه تبریز با آرزوی موفقیت برای دانش آموزان در امر تحصیل علم و کمال، از آن ها خواست در برگزاری مجالس سوگواری اباعبداله الحسین(ع) پیشرو بوده و کتاب حماسه حسینی(ع) را نیز در این خصوص مطالعه کنند.

همایش «احلی من العسل» با حضور چهارهزار دانش آموز از نواحی پنجگانه تبریز پیش از ظهر امروز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این کلان شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار