خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

تجارب فرماندهان ایران در دوران دفاع مقدس به مردم سوریه منتقل شده است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: تجارب فرماندهان ایران در دوران دفاع مقدس به مردم سوریه منتقل شده و قطع به یقین خون پاک این شهید گواهی این خواهد بود که بچه‌های سپاه بتوانند جبهه مقاومت را همانند سابق هدایت کنند.
کد خبر: ۸۵۷۹۹۱۵
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی با تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج حسین همدانی اظهار داشت: امروز پیکر مطهر شهید از طریق فرودگاه وارد همدان شد و در آنجا تشریفات رسمی با حضور مسئولان استان و میهمانان خارج از استان انجام گرفت.

وی بیان کرد: بعد از تشریفات مراسم استقبال مردمی با حضور پرشور و شعور مردم شهیدپرور همدان در میدان سپاه همدان برگزار و پس از آن مراسم وداع مردم در حسینیه ثارالله سپاه انصارالحسین(ع) برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: در این مراسم سرلشکر محسن رضایی، سردار آهنگران، خانواده شهید و همرزمان و دوستان شهید در مراسم حضور یافتند.

وی عنوان کرد: سرلشکر مرتضی قربانی از همرزمان شهید در مراسم بعدی که وداع دانشجویان همدان با سردار شهید در دانشگاه بوعلی سینا است، سخنرانی می‌کند.

مجیدی با اعلام برنام‌های تشییع و خاکسپاری در روز دوشنبه گف: فردا رأس ساعت 9 صبح مراسم رسمی تشییع و خاکسپاری با حضور تعداد زیادی از فرماندهان، مسئولان و همرزمان شهید برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در این برنامه سرلشکر جعفری، فرماندهی کل سپاه کشور در این مراسم در مورد مقام و منزلت سردار شهید و مبارزات و خدمات ایشان سخنرانی و در ادامه نیز آیت الله محمدی و فرزند شهید همدانی نیز سخنرانی می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از مداحی سردار آهنگران، همرزم شهید در این مراسم خبر داد و افزود: نماز شهید به امامت آیت الله محمدی در محل میدان امام خوانده می‌شود.

وی گفت: فردا عصر ساعت 15 مراسم ختم شهید در حسینیه امام برگزار و در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، دادستان کل کشور سخنرانی دارد.

مجیدی اظهار داشت: چیزی که سردارهمدانی بارها عنوان کرده بود این بود که در ابتدا خود کشور سوریه توانستند فرهنگ بسیجی را در کشور خود ایجاد و از کشورشان دفاع کنند.

وی افزود: تجارب فرماندهان ایران در دوران دفاع مقدس به مردم سوریه منتقل شده و قطع به یقین خون پاک این شهید گواهی این خواهد بود که بچه‌های سپاه بتوانند جبهه مقاومت را همانند سابق هدایت کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: مراسمی در روز پنجشنبه برای مراسم شب هفت این شهید داریم و یکی از مسئولان کشوری نیز در این مراسم سخنرانی می‌کند که امیدواریم مردم همدان در این مراسم نیز حضور پررنگی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات