خبرهای داغ:
آیت الله مجتهد شبستری - امام جمعه تبریز:

سلطه‌طلبی و نفوذ بر ایران؛ هدف آمریکا از مذاکره

خبرگزاری بسیج: امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با بیان اینکه امریکا با این مذاکرات انگیزه سلطه طلبی و نفوذ بر ایران را دارد، گفت: ضرر عمده این مذاکره باز کردن راه سلطه و تحمیل به امریکاست.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۷۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: رهبر فرزانه انقلاب همچنان که در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان داشتند، عده ای سهل انگار و سهل اندیش به فکر آن بودند که پس از مذاکرات برجام وارد مذاکره با امریکا در زمینه های دیگر همچون حقوق بشر و مسائل دیگر شوند.

وی اظهار کرد: باید نویسندگان و گویندگان و صاحبنظران پس از جواب محکمی که رهبری به این عده دادند حواسشان را جمع کنند تا مطالبشان منافاتی با سخنان رهبر فرزانه انقلاب نداشته باشد.

آیت الله شبستری با تاکید به اینکه مساله مذاکره با امریکا در مجلس فقط در زمینه هسته ای است، تصریح کرد: ملت نیز در تبعیت از سخنان رهبری مذاکرات در زمینه های دیگر را با امریکا ممنوع و بی فایده می دانند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگر سخنان خود فاجعه منا را مساله روز جهان اسلام دانست و تاکید کرد: فاجعه منا نمونه ای از وحشیگری آل سعود و وهابیت بوده و نباید آن را فراموش کرده و از چنین حادثه ای غافل شد.

آیت الله شبستری خاطرنشان کرد: اگر صلابت سخنان رهبر انقلاب در رابطه منا نبود مشخص نبود که رژیم آل سعود پیکر جان باختگان را تحویل دهد.

عضو خبرگان رهبری خواستار تشکیل کنگره بین المللی علما و دانشمندان جهان اسلام برای تبیین علل و وقوع این حادثه و ابعاد مختلف آن شد و تاکید کرد: تا رسانه های استکباری صورت اصلی این مساله مهم جهان اسلام را پاک نکردند باید چنین کنگره ای تشکیل شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار