خبرهای داغ:

بیانیه روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پی شهادت سردار حسین همدانی

در بیانیه روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پی شهادت سردار سرتیپ حاج حسین همدانی آمده است: امید است یاد و خاطره حماسه آفرینی های این سرباز ولایت برای همیشه ماندگار و الهام بخش نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۶۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پی شهادت سردار سرتیپ حاج حسین همدانی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت عزت ابدی و حیات ابدی است امام خمینی ره

دور زمانی نیست که هشت هزار سینه سرخ مهاجر از دیار ما پر کشیده اند ،اما این بار در فراق فرزند برومند دارالمجاهدین و دارالمومنین همدان سردار سرتیپ حاج حسین همدانی فرمانده گرانقدر رزمندگان و شهدای این خطه در جغرافیای مقاومت اسلامی در دفاع از حرم و مردم مظلوم سوریه شربت شهادت را نوشید تا نام خود را در زمره مدافعین حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) ثبت نماید.

سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان شهادت این فرمانده شجاع، ولایت مدار، مخلص و با تدبیر به نظام مقدس جمهوری اسلامی را که از مستشاران ارشد سپاه پاسداران و فرمانده سال‌های دفاع مقدس در مناطق غرب و جنوب کشور بود ،به ساحت نورانی حضرت ولی عصر(عج) فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای‌، امت شهید پرور ،رزمندگان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده گرانقدرش عرض تبریک و تسلیت داشته، از ساحت اقدس ربوبی علو درجات در جوار اهل‌بیت(س) عصمت و طهارت برای این سردار شهید خواهان است.

امیدواریم یاد و خاطره حماسه آفرینی های این سرباز ولایت برای همیشه ماندگار و الهام بخش نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات