خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: سردار شهید حسین همدانی رزمنده‌ای ولایی و اسوه مقاومت بود که در دفاع از اسلام و آرمان‌های شهدا لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۹۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
سردار همدانی رزمنده‌ای ولایی و اسوه مقاومت بودحجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: سرلشگر پاسدار همدانی از فرماندهانی بود که در راه دفاع از ولایت با تمام جان ایستاد و ثابت کرد برای دفاع از آرمان‌های نظام وانقلاب از همه هستی خود خواهد گذشت.

وی اضافه کرد: غم از دست دادن سرلشگر همدانی برای مردم سخت بود و وظیفه ماست که در تشییع این شهید ولایی حضوری حداکثری داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: امروز شهادت اسوه‌های سپاه به دلیل روحیه استکبارستیزی آنها و دفاع از مظلوم است.

وی ادامه داد: دشمنان و ایادی آنها بدانند با شهادت سردارهای ولایت نمی‌توانند این مسیر ولایی را را قطع کنند و بدانند با شهادت این عزیزان وحدت و پیروی از ولایت مطلقه فقیه در مردم تقویت خواهد شد.

رضوی‌راد از سرلشگر همدانی به عنوان اسوه مقاومت نام برد و افزود: وی در دفاع از آرمان‌های شهدا و دفاع مقدس لحظه‌ای درنگ نکرد و حرکت در مسیر شهدا را همواره از اهداف خود می دانست.

وی خاطرنشان کرد: سردار شهید همدانی تاکید داشت نباید اجازه داد دشمنان به این مرز و بوم اسلامی نگاه بدی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات