خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان:

شهادت سردار همدانی عطش مدافعان حرم را بیشتر تقویت کرد

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه شهادت سردار همدانی جوانان علوی را دلسرد نکرده است، اظهار کرد: این شهادت عطش سربازان و مدافعان حرم را بیش از پیش تقویت کرد.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۹۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت به مناسبت شهادت سردار همدانی مدافع حرم و مستشار ارشد سپاه در سوريه، بیان داشت: ائتلاف ایران، سوریه، روسیه و عراق در برابر داعشیان این فرزندان نامشروع و ترویست پرور امریکا به زودی آنان را زمین گیر می کند.

وی با بیان اینکه شهادت سردار همدانی جوانان علوی را دلسرد نکرده است، اظهار کرد: این شهادت عطش سربازان و مدافعان حرم را بیش از پیش تقویت کرده تا در راستای آزادی دین و برافراشته شدن پرچم اسلام اعلام آمادگی خود را نشان دهند تا به زودی شاهد نابودی داعش و حامیان آنان باشیم.

خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب مذاکره با امریکا را راه نفوذ می داند و بارها در این رابطه تذکر داده اند.

وی تصریح کرد: آنانی که حرف از مذاکره با امریکاه می زنند بیش از سه دهه عقب هستند، چرا که دشمنی دشمن و جنایات بیشمار آنان را نسبت به ملت ما می ببیند و حرف از مذاکره می زنند.

موحدی با بیان اینکه مذاکره جمهوری اسلامی ایران با امریکا روحیه استکبار ستیزی ملت های دیگر را خاموش می کند، تأکید کرد: مسلمانان و آزادی خواهان جهان به رفتار و عملکرد ایرانیان و ایستادگی ملت ما چشم دوخته و امیدوار هستند و اگر مشاهده کنند که ایران اسلامی با استکبار به گفت و گو پرداخته است روحیه ظلم ستیزی خود را از دست می دهند.

وی تأکید کرد: تا وقتی دشمنی دشمنان و استکبار و به ویژه امریکای جنایتکار هست ما ذره ای از ارزش ها و آرمان هی اسلامی و انقلابی خود عقب نمی نشینیم.

امام جمعه تویسرکان در ادامه عنوان کرد: از فرصت محرمی که در پیش است برای بازگویی حقایق واقعه جانسوز کربلا هستفاده کنند و مبلغان در مدارس نیز حضور یابند تا به درستی فلسفه واقعه جانگذاز عاشورا تبیین شود.

وی همچنین به ایام نزول سوره هل اتی که در شأن اهل بیت (ع) و امام علی(ع) است اشاره کرد و با تبریک روز خانواده، افزود: در آموزه های دینی ما و سبک زندگی اسلامی خانواده بسیار مهم تلقی شده و سعی شود مهر و محبت، همزبانی و همکاری در خانواده ها بیش از پیش شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات