خبرهای داغ:
پیام تسلیت رییس کمیسیون شوراها در پی شهادت سردار همدانی:
رییس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور مجلس شورای اسلامی شهادت سردار همدانی را در پیامی تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۸۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام، سردار حسین همدانی در سوریه، به پیشگاه فرمانده معظم کل قوا، مردم شریف ایران، پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده مکرم وی، علو درجات را برای این سردار خستگی‌ناپذیر خواستار شد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

روح بلند مالک اشتر دوران، سردار حسین همدانی در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(س) به همرزمان شهیدش پیوست و حسرت بازماندگان از قافله شهیدان را افزون ساخت.

شهادت ایشان که سرداری عالیقدر، استراتژیستی توانا و خار چشم دشمنان و تکفیری‌های تروریست و حامیان آنها بود، ضایعه ای عظیم برای جبهه مقاومت و در عین حال پشتوانه ای برای پیروزی نهایی و استمرار مسیر مقاومت و شهادت است.

بی شک مبارزه بی امان با تروریسم تکفیری با ریخته شدن این خون‌های پاک شتابی مضاعف خواهد گرفت و با نابودی کامل این جریان ضدانسانی انتقام خون این شهید از تروریست‌های تکفیری گرفته خواهد شد.

اینجانب بر خود واجب می دانم رجعت ملکوتی آن پاسدار حق و حقیقت و یادگار عالی مقام دفاع مقدس را به رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، همسر محترمه، فرزندان، همرزمان و بستگان ایشان، امت شهید پرور همدان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان همدان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحومه رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات