خبرهای داغ:
آيت الله شبستري:

رئيس جمهور بايد به قول خود عمل كند

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي در جمع مردم عجب شير با اشاره به بحران خشك شدن درياچه اروميه، گفت: با بيشتر وزیران در این رابطه صحبت هایی شده که باید رئیس جمهور به قول خود در این باره عمل کند و عملیات اجرایی طرح احياي درياچه اروميه، شتاب بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۹۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، آيت الله محسن مجتهد شبستري با بیان اینکه، عجب شیر بیشترین ضرر رااز دریاچه ارومیه می بیند، اظهار كرد: بحران دریاچه ارومیه فقط مختص یک استان نیست، با خشک شدن دریاچه ارومیه چند استان دیگر نیز متضرر شده و حیات آن ها به خطر خواهد افتاد.

وي با تاكيد به نقش ولايت در جامعه، تصريح كرد: غدیر خم همواره با ولایت گره خورده و همه ما باید توجه لازم به این اصل مهم داشته باشیم، چراكه اگر در جامعه ای بهترین قوانین و مقررات باشد ولی آن جامعه از نعمت رهبری بهره مند نباشد، آن جامعه ناقص است.

آيت الله شبستري افزود: خداوند متعال وجود ولایت فقیه را در ایران ارزانی داشت که پس از انقلاب اسلامی، مردم کشور از این نعمت بهره مند شوند و مردم ایران این حقیقت را درک کرده اند که وجود ولایت فقیه موجب آرامش و آسایش است.

وی ادامه داد: بهترین قوانین برای جوامع اسلامی قرآن و مكمل آن، عترت است و ما شیعیان به این مسئله مفتخریم که قرآن و عترت را درکنارهم قبول داریم.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) همچنين با ابراز تاسف از فاجعه منا و بي كفايتي مقام هاي آل سعود در اداره حرمين شرفين، بيان داشت: آل سعود لیاقت اداره موسم حج را ندارد و امیدواریم ملت ها، دولت ها را مجبور کنند تا نسبت به تجدید نظر در رابطه با اداره حرمین شریفین اقدام کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به جنگ نرم دشمنان عليه نظام اسلامي، هشدار داد: جوانان و نوجوانان امروز در خطر هجمه فرهنگی هستند و باید والدین مراقب فرزندان خود باشند تا مورد این حمله فرهنگی قرار نگیرند.

امام جمعه تبریز با درخواست از روحانی محله ها، تاكيد كرد: روحانی محله ها باید با برگزاری کلاس ها و همایش های روشنگری و بصیرتی، نقشه دشمنان اسلام و کشور را در زمينه جنگ نرم و هجمه فرهنگي، نقش بر آب کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار