خبرهای داغ:
امام جمعه گرمه گفت: واقعه غدیر و مسئله ولایت به زورگویان عالم ثابت کرد؛ درافتادن با اسلام و مسلمین برای آنها هیچ نفعی نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۷۷۴۳۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجة‌الاسلام تاتاری امام‌جمعه گرمه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک عید سعید غدیر خم این روز را روز اکمال دین دانست و افزود: واقعه غدیر و مسئله ولایت به زورگویان عالم ثابت کرد؛ درافتادن با اسلام و مسلمین برای آنها هیچ نفعی نخواهد داشت.

وی اولین ویژگی غدیر را به ثمر نشستن 23 سال تلاش پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد.

حجة‌الاسلام تاتاری اتمام‌حجت با تمام مخالفین دین اسلام، تثبیت حکومت و نظام اسلامی و ایجاد بصیرت در جوامع را از دیگر ویژگی‌های غدیر برشمرد.

وی در کنار امام و با امام حرکت کردن را رمز موفقیت جوامع اسلامی دانست و افزود: باید گام‌به‌گام با رهبر جامعه اسلامی حرکت نمود به‌نحوی‌که نه یک‌قدم جلوتر و نه یک‌قدم عقب‌تر از ایشان بود.

امام‌جمعه گرمه با اشاره 24 ذی‌الحجه روز نزول آیه تطهیر در شان پیامبر اسلام و اهل‌بیت علیهم‌السلام و روز مباهله گفت: روز مباهله سند حقانیت اهل‌بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام و مدال افتخار مسلمانان در مقابل یهودیان و کسانی است که ائمه اطهار علیه‌السلام را قبول ندارند چون حقانیت اسلام در این روز ثابت شد.

وی گفت: در روز مباهله، پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم به همراه حضرت علی علیه‌السلام، حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و حسنین علیه‌السلام در مکان مباهله حاضر شدند و مسیحیان که برای مباهله آمده بودند با دیدن این منظره، به حقانیت پیامبر صلی‌الله علیه و آله و سلم معترف شدند.

وی همچنین با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، آسایش و امنیت موجود در کشور را موهون جان‌فشانی‌های نیروهای نظامی و انتظامی کشور دانست.

خطیب نماز جمعه گرمه افزود: اگر امنیت در جامعه وجود نداشته باشد عزت، آسایش، توسعه، حجاب و تحقق اقتصاد مقاومتی نیز صورت نخواهد پذیرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها