مدیر شبکه تلویزیونی بازار عنوان کرد

نگاه خلاقانه شبکه بازار به اقتصاد در دوران پسا تحریم

کد خبر: ۸۵۷۴۷۴۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، باطبی امروز در مجمع سازمان بسیج اصناف کشور در هتل نخل مشهد، نقش اصناف و بازاریان را در طول تارخ مهم، تاثیر گذار و غیرقابل انکار عنوان کرد و بیان داشت: اولین کاری که در شبکه بازار به آن پرداختیم ایجاد جریان آزاد، همفکری و هم افزایی بود چرا که استفاده از تجارب و داشتن نگاه سیستم و عملیاتی ما را راحت‌تر به سرمنزل مقصود می رساند و در این راستا جلسات هم اندیشی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به هم افزایی دو کارکرد مشورتی و ترویجی را در دستور کار خود قرار دادیم و سعی کردیم در ارائه اطلاعات به مخاطبان عدالت را رعایت کنیم.

وی همسان سازی اطلاعات مخاطب، شفاف سازی، تنظیم مناسبات نهادها و طرح مطالبات ذینفعان و در نهایت نشان دادن نقشه راه برای اصناف و بازاریان را از جمله برنامه های شبکه بازار در عرصه کارکرد ترویجی برشمرد.

باطبی با اشاره به شرایط پسا تحریمی تاکید داشت: در این شرایط باید نگاه جدید و خلاقانه به اقتصاد داشته باشیم و ما این نگاه را در شبکه بازار در دستور کار خود قرار داده ایم.

مدیر شبکه بازار در ادامه، اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: یک جامعه زمانی پیشرفت می کند که اقتصادش پویا و مبتنی بر علم باشد.

وی تصرح کرد: اقتصاد مقاومتی یک منظومه اقتصادی است و در قالب بیلبورد و شعار نمی باشد؛ اقتصاد مقاومتی دارای شاخصه هایی است و در حقیقت الگوی علمی مناسبی است که مبتنی بر تولید داخلی و شرکت های دانش بنیان است.

باطبی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون زا و برون گراست لذا مردم باید به این باور برسند که از کالای داخلی استفاده کنند.

مدیر شبکه بازار اشاره داشت: ایران رتبه هفتم در تکنولوژی نانو را دارد بطوریکه ما امروزه 167 قلم کالای نانو داریم که تولید داخلی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار