نگاه خلاقانه شبکه بازار به اقتصاد در دوران پسا تحریم
وی ادامه داد: برای رسیدن به هم افزایی دو کارکرد مشورتی و ترویجی را در دستور کار خود قرار دادیم و سعی کردیم در ارائه اطلاعات به مخاطبان عدالت را رعایت کنیم.
وی همسان سازی اطلاعات مخاطب، شفاف سازی، تنظیم مناسبات نهادها و طرح مطالبات ذینفعان و در نهایت نشان دادن نقشه راه برای اصناف و بازاریان را از جمله برنامه های شبکه بازار در عرصه کارکرد ترویجی برشمرد.
باطبی با اشاره به شرایط پسا تحریمی تاکید داشت: در این شرایط باید نگاه جدید و خلاقانه به اقتصاد داشته باشیم و ما این نگاه را در شبکه بازار در دستور کار خود قرار داده ایم.
مدیر شبکه بازار در ادامه، اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: یک جامعه زمانی پیشرفت می کند که اقتصادش پویا و مبتنی بر علم باشد.
وی تصرح کرد: اقتصاد مقاومتی یک منظومه اقتصادی است و در قالب بیلبورد و شعار نمی باشد؛ اقتصاد مقاومتی دارای شاخصه هایی است و در حقیقت الگوی علمی مناسبی است که مبتنی بر تولید داخلی و شرکت های دانش بنیان است.
باطبی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون زا و برون گراست لذا مردم باید به این باور برسند که از کالای داخلی استفاده کنند.
مدیر شبکه بازار اشاره داشت: ایران رتبه هفتم در تکنولوژی نانو را دارد بطوریکه ما امروزه 167 قلم کالای نانو داریم که تولید داخلی است.