فرماندار تربت جام:

نیروهای مسلح ایران اسلامی اثرمندترین آثار را در معادلات نظامی جهان به جای گذاشته است

فرماندار تربت جام بیان داشت: امروز نیروهای مسلح به پشتوانه فناوری سلاح های نظامی و اتکا به فرهنگ عاشورا و ولایت اثرمندترین آثار را در معادلات نظامی جهان از خود به جای گذاشته است.
کد خبر: ۸۵۷۴۲۳۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی رستمی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح تربت جام ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت فاجعه منا در پی بی تدبیری رژیم آل سعود گفت: امروز نیروهای مسلح علاوه بر جدیدترین تجهیزات نظامی، مجهز به سلاح ایمان هستند و از خلیج فارس تا خلیج عدن را در سیطره دارد و مایه مباهات همگان است.

وی در ادامه افزود: امروز نیروهای مسلح به پشتوانه فناوی و تکنولوژی در سلاح های نظامی و اتکا به فرهنگ عاشورا، مکتب و ولایت اثرمندترین آثار را در معادلات نظامی جهان از خود به جای گذاشته است.

فرماندار تربت جام خاطر نشان کرد: افتخار داریم این قابلیت و ظرفیت در خدمت مظلومین عالم قرار گرفته است و از کشورهای مسلمان و نهضت های رهایی بخش دفاع می کنیم.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح و ملت ایران با همت و همدلی و تحت فرماندهی کل قوا توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی می کنیم، چرا که چشم محرومین و مستضعفین عالم به ایران اسلامی است.

رستمی با اشاره به این که سلاح، مهمات و تجهیزات مهم است، اما امنیت آور نیست یاد آورشد: اگر چنین بود اسرائیل امن ترین کشور جهان می شد.

در پایان این محفل فرهنگی نظامی از پیشکسوتان جهاد وشهادت تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها