خبرهای داغ:
در راستای برگزاری اردوهای جهادی بسیج سازندگی انجام شد؛

تعمیر و بازسازی فضای پایگاه امام خامنه ای، حسینیه و مسجد غربای شاهرود

در راستای اهداف بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی در بسیج، بسیجیان پایگاه امام خامنه ای بسیج مساجد و محلات ولایت اقدام به تعمیر فضای پایگاه،حسینیه و مسجد غربای شاهرود کردند.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۹۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
فرمانده پایگاه امام خامنه ای در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ایثارگران و رزمندگان با اشاره به اجرای فعالیت های عمرانی بسیج در قالی طرح بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در اجرای برنامه های جهادی بسیج سازندگی و با حضور بسیجیان پایگاه تعمیر فضای پایگاه،حسینیه و مسجد غربای شاهرود انجام شد.

علی اکبر نوری افزود: در این برنامه 30 نفر از بسیجیان پایگاه در قالب اردوی جهادی بسیج سازندگی اقدام به تعمیر پایگاه،حسینیه و مسجد و بهسازی و مرمت آن نمودند.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه که در جهت حفظ اموال و موقوفات و زیباسازی فضای مسجد و پایگاه اجرا شد تعمیراتی در پایگاه و حسینیه و مسجد انجام شد و تلاش گردید که فضای بهتری برای استفاده بسیجیان و نمازگذاران مهیا شود.

نوری با بیان اینکه این تلاش ها و فعالیت های بسیجیان الگو گرفته از شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: بسیجیان امروز با اقتدا به بسیجیان دیروز در همه سنگرها فعال هستند و این چیزی است که شهدا از ما می خواهند و دشمنان با آن مخالف هستند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: اگر بتوانیم سیره شهدا و ایثارگران را در جامعه و به خصوص نسل جوان بسط و گسترش دهیم دیگر نباید از توطئه دشمنان بهراسیم چرا که این فرهنگ استکبار جهانی با تمام سرمایه اش را هشت سال مقهور قدرت خود کرد و از پای درآورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار