خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرمانده حوزه امام علی (ع) ، حوزه امام رضا (ع) ناحیه مانه و سملقان,ومسئولین شهرقاضی با امام جمعه بخش سملقان دیدارکردند.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۴۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام شریعت نژاد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت:هفته دفاع مقدس نشانگررشادت های عظیم ملت ایران است.

وی در ادامه افزود: خاطرات سخت روزهای جنگ هنوزنیزبرای بسیاری ازرزمندگان وجانبازان ماشیرین وبه یادماندنی است وما باید از تک تک روزهای دفاع مقدس باید درس بگیریم.

****

به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس،اقتصاد مقاومتی و...به همت حوزه عمار ناحیه مانه و سملقان در شهر پیش قلعه افتتاح شد.

سرگرد بیدکی فرمانده ناحیه مانه وسملقان :باید تلاش کنیم فرهنگ جهاد و شهادت و روحیه بسیجی و ایثار به نسلهای آینده انقلاب منتقل شود.

در ادامه حسن زاره فرمانده حوزه عمارگفت:نمایشگاه دفاع مقدس در قالبهای مختلف از جمله دفاع مقدس ، اقتصاد مقاومتی ، دجالواره ،صنایع دستی ، محصولات فرهنگی مدارس و پوشاک اسلامی خواهران و همچنین در زمینه های افزایش جمعیت و عفاف و حجاب برپا شده است

 وی در ادامه افزود: زمان بازدید عصرها خواهد بود و بعد از نماز مغرب و عشاء نیز پخش فیلم و کلیپ برای علاقمندان انجام خواهد شد.

وی در پایان بیان داشت: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه بتوانیم در بالا بردن بصیرت فرهنگی و سیاسی مردم نقش موثری داشته باشیم.

****
به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده حوزه عمارناحیه مانه و سملقان و  مسئولین بخش مانه با امام جمعه شهر پیش قلعه دیدارکردند
.

در ابتدا برادر حسن زاده  فرمانده حوزه عمار ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع گفت : تنها با ولایت میتوان در مقابل هجمه های سیاسی ، فرهنگی ، نظامی و اقتصادی دشمن ایستاد.

در ادامه حجه الاسلام تکمیلی ضمن تبریک هفته دفاع بیان داشتند گرامی داشتن هفته دفاع مقدس گرامیداشت ارزشهاست که این نیز کلام ولایت است و با اشاره به شعار سال افزودند که با همدلی و همزبانی مردم و مسئولین باید جلوی نفوذ دشمن در زمینه های مختلف را گرفت.

****

به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی گلزار شهدا ء روستای برج به همت حوزه عمار ناحیه مانه و سملقان انجام شد

حجه السلام تکمیلی امام جمعه شهر پیش قلعه :شهدا به ما درس ایثار وآزادگی آموختند تا ما راه مان را در بزنگاه ها گم نکنیم .

وی در مراسم عطر افشانی بیان داشتند که شهدا پرچم داران مقاومت و ایمن کننده انقلاب اسلامی در دورانی که استکبار جهانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقشه ها داشت بودند و اجازه ندادند که استکبار به اهداف شوم خود برسد.

****

به مناسبت هفته دفاع مقدس مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان با خانواده های معظم شهداء دیدار کرد.

حجت الاسلام مقتدایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان :همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم.

در این دیدار صمیمانه حجت الاسلام مقتدایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا ، دیدار با خانواده های معزز شهداء را توفیقی برای مسئولین دانست و گفت : همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست.





ارسال نظرات
پر بیننده ها