خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز:

فاجعه منا نشان از بی کفایتی آل سعود دارد

خبرگزاری بسیج: امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به جان باختن حجاج در منا، این فاجعه بزرگ را نشان از بی کفایتی آل سعود در مدیریت حرمین شرفین دانست.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۲۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: اگر خبر ورود کاروان رسمی جانشین ولی عهد عربستان به منا به همراه 200 نظامی نیز ثابت شود باید رژیم آل سعود بی کفایتی خود را در مدیریت بپذیرد.

وی از دولت ها و ملت های جهان اسلام خواست با شکایت در خصوص فاجعه رمی جمرات منا به سازمان های بین المللی مانند دادگاه لاهه رژیم آل سعود را به محاکمه بکشند.
آیت الله شبستری اظهار کرد: خاندان آل سعود به جان مسلمانان ارزشی قایل نیست، چنانکه حرکت انتحاری داعش در روز عید قربان در مسجد صنعا موجب به خاک و خون کشیده شدن نمازگزاران شد.
وی با خطاب قرار دادن مردم عربستان از آن ها خواست بپاخاسته و به کمک مردم مظلوم یمن و حرمین شریفین بشتابند و آن ها را از دست آل سعود نجات دهند.
عضو خبرگان رهبری همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، امنیت کشور را مرهون اقتدار دفاعی و دستاوردهای دوران دفاع مقدس خواند.
آیت الله مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: اقتدار سپاه، بسیج و ارتش با حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام به دنیا ثابت شده و این اقتدار در اثر واجب الاجرا دانستن فرامین فرمانده کل قوا از طرف نیروهای مسلح کشورمان کسب شده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار