با حضور سردار کریمی؛

اولین یادواره 22 شهید دهستان مهنه مه ولات برگزار می‌شود

دبیر یادواره شهدای مهنه گفت: اولین یادواره 22 شهید دهستان مهنه مه ولات با حضور سردار کریمی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی 24 مهرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۶۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، غلامعلی فلاح مهنه(دبیر یادواره شهدای مهنه)در نشست خبری یادواره شهدای دهستان مهنه که در این روستا برگزار شد، اظهار کرد: اولین یادواره ۲۲ شهید دهستان مهنه مه ولات با حضور جواد کریمی قدوسی، عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و سردار غواص و راوی کشوری علیرضا دلبریان ۲۴ مهرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دهستان مهنه پس از مرکز شهرستان بیشترین تعداد شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اضافه کرد: از میان ۲۲ شهید مهنه ای ۱۴ شهید در خود روستا دفن شده اند و بقیه در بهشت رضا (ع) مشهد و بهشت زهرا (س) تهران مدفون هستند و یک نفر هم در درگیری با اشرار و طالبان در خاک پاکستان به شهادت رسیده و همانجا به خاک سپرده شده است.

این مقام مسئول تبیین آرمانها و اهداف شهدا برای اقشار مختلف جامعه خصوصا نسل جوان و ارائه سبک زندگی براساس سیره شهدا را از اهداف برگزاری این یادواره عنوان و تصریح کرد: جوانان آینده سازان کشور هستند و اگر در مسیر شهدا حرکت کنند قطعا نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بیمه خواهد شد.

دبیر یادواره شهدای مهنه افزود: مستندسازی زندگینامه و خاطرات شهدا توسط همرزمان و خانواده های ایشان، برگزاری نمایشگاه در حاشیه مراسم، اهدای ویژه نامه یادواره شهدای مهنه، اجرای خاکریز به وسعت چهار هزار متر و تهیه یک سنگر و یادمان برای هر شهید بخشی از برنامه های این مراسم خواهد بود.

فلاح مهنه خاطرنشان کرد: هزینه شام یادواره شهدای مهنه که مبلغی در حدود ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال است، برای تهیه داروی بیماران دیابتی و دیگر امور خیریه در شهرستان هزینه خواهد شد.

مسئول روابط عمومی یادواره شهدای مهنه نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تک تک شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ویژه و خاص هستند و هریک شاخصه های منحصر به فردی دارند، اظهار کرد: همانگونه که شهید نظر می کند به وجه الله ما می خواهیم به شهید نظر کنیم.

حجت الاسلام مهدی محمدی تفحص سیره شهدا در فضای مجازی را از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدای مهنه دانست و خاطرنشان کرد: به همین مناسبت ۱۰ وبلاگ و دو سایت طراحی شده که موضوعاتی از قبیل اخبار یادواره، خاطرات شهدا از زبان همرزمان و خانواده ایشان، دلنوشته، عکس و… را شامل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها