خبرهای داغ:
اولین نشست تخصصی کارشناسان مشاوره و روانشناسی برگزار شد
کد خبر: ۸۵۷۰۹۹۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، اولین نشست کمیته کارشناسان مشاوره و روانشناسی در محل حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ناحیه مانه وسملقان برگزار گردید.

 در این جلسه مسائل و مشکلاتی که گریبان گیر دانش آموزان است مطرح شد و قرار شد نشست های تخصصی در مدارس برای دانش آموزان و اولیای آنها در طول سال تحصیلی گذاشته شود.

****
نشست هسته روشنگري پايگاه عصمت حوزه نرجس (س) ناحیه مانه وسملقان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ناحیه مانه و سملقان نشست هسته روشنگري پايگاهی حلقه هاي صالحين با حضور مربي فرهنگي حوزه ،پايگاه و مدير فرهنگي پايگاه و اعضاءهسته حلقه هاي صالحين پايگاه عصمت در محل اين پايگاه برگزار شد

در اين نشست خواهر شاكري مربي فرهنگي حوزه مقاومت بسيج نرجس خاتون (س)با تبريك سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) به نكاتي در خصوص سبك زندگی زوج آسماني پرداخت .

  وی در ادامه در مورد شبيخون فرهنگي كه از سوي دشمنان اسلام وانقلاب در ابعاد و شكل هاي مختلف صورت مي گيرد پرداختند 
  در ادامه مدير فرهنگي پايگاه پنج تن، خواهر معصومي به بيان اهداف اين نشست پرداخت و جهت برگزاري هرچه بهتر برنامه اعلام آمادگي نمودند .

 لازم به ذکر است در این نشست به موضوعات اقتصاد مقاومتي جهت توانمندسازي و خودكفايي جامعه ،سبك زندگي و الگوبرداري درست از زندگي ائمه(ع) و شهدای انقلاب پرداخته شد

****

ستاد برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در حوزه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) ناحیه مانه وسملقان برگزار شد

جلسه  برنامه ریزی  برای برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس با حضور جمعی اعضای شورای ومربیان فرهنگی حوزه نرجس خاتون (س)  برگزار شد.

در این جلسه خواهر فخر نبی فرمانده حوزه نرجس خاتون (س) از اهمیت اجرای برنامه های در پایگاهها گفت وتاکید کرد: کلیه پایگاهها  برنامه های بامحوریت سبک زندگی شهدا و اقتصاد مقاومتی و آسیب های دجال واره داشته باشند.

****
دوره آموزشی نهضت صحیح خوانی قرآن بسیجیان حوزه نرجس خاتون (س)ناحیه مانه و سملقان برگزار شد

خواهر فرومندی مسئول تعیلم وتربیت حوزه نرجس خاتون (س)گفت : هدف از برگزاري کلاس هاي آموزشي قرآن کريم را توانايي و مهارت در خواندن صحيح و روان قرآن و ايجاد علاقه بين خواهران عنوان کرد

وی گفت : ما بايد با قرائت و فهميدن دستورات قرآن به آن عمل کنيم تا در نتيجه سعادت دنيا و آخرت را براي خودمان به ارمغان بياوريم.
وی در پایان گفت در این آموزش ازهر پایگاه  زیر مجموعه حوزه یک نفر به عنوان مربی آموزش داده می شود که این مربی در سطح پایگاه بتواند به کلیه بسیجیان در خواندن روان و صحیح قران کمک نمایید.

****

تجلیل و قدردانی از تیم رباتیک پایگاه شهید باهنر بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه شهر آشخانه

سعیدی فرمانده حوزه بلال در حاشیه این برنامه بیان گفت: تیم رباتیک پایگاه شهید باهنر بعد ازآموزش 3 ترم طی دوسال گذشته به متربیان، بعد از کسب رتبه ی اول استانی در اواخر مرداد ماه سال جاری و راه یابی به مرحله ی کشوری که به میزبانی مشهد مقدس در اواسط شهریور 94 برگزار شد، توانست از بین 464 تیم با پیش رو گذاشتن حریفان در رشته ی"جنگجو" مقام سوم کشوری را از آن خود کند .

سعیدی در ادامه افزود: بسیجیان نوجوان ما در رشته های فوتبالیست و مسیریاب نیز به ترتیب رتبه های پنج و هشتم کشوری را کسب کرده بودند .

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم حلقه شجره طیبه صالحین شهید باهنر در سال گذشته نیز به مرحله ی کشوری در اصفهان راه یافته بود .

****

کارگاه ازدواج وافزایش جمعیت در پایگاه ریحانه النبی حوزه نرجس خاتون (س) ناحیه مانه و سملقان برگزار شد

در این برنامه خواهر شاهدی گفت: در اسلام اصل است که همه چیز را آسان بگیریم چه نماز , روزه و.... وما باید به عنوان یک مسلوما در ازدواج هم آسان بگیریم. 

****

مسابقات قرآنی در رشته های حفظ سوره مبارکه یس ،مفاهیم وقرائت در حوزه عمار ناحیه مانه وسملقان برگزارشد

این مسابقات در رشته های حفظ سوره مبارکه یس ومفاهیم و قرائت با حضورنفرات برترپایگاه های خواهران برگزار و نفرات برتر در هر رشته برای مسابقات ناحیه معرفی شدند

****
آموزش مهارتی هسته های فرهنگی حلقات صالحین حوزه عمار ناحیه مانه وسملقان برگزارشد

در این کارگاه مسئولین فرهنگی پایگاه ها در مورد اقتصاد مقاومتی ،سبک زندگی اسلامی وشبکه روشنگران فرهنگی مطالبی را بیان نمودند.

****
تهیه جهیزیه به منظور تسهیل در امر ازدواج بسیجیان نیازمند توسط حوزه نرجس خاتون(س) ناحیه مانه و سملقان

خواهر فخر نبی فرمانده حوزه نرجس خاتون (س) در این برنامه گفت: هدف از این برنامه تسهیل در امر ازدواج با کمک به تهیه جهیزیه جوانان بسیجی  وسازماندهی وتوزیع کمک های خیرین ونیکوکاران می باشد.

وی در ادامه گفت: این برنامه کمک به حفظ پاکی وسلامت جامعه با تشکیل خانواده وکاهش سن ازدوج کمک می کند. 

وی در پایان افزود حوزه نرجس خاتون (س) حدود 50 میلیون ریال کمک های نقدی وغیر نقدی از خییرین جمع آوری نموده وآن را به 4 نوعروس بسیجی حلقه های صالحین اهداء نموده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها