اردوی جهادی خانوادگی فعالان فرهنگی و رسانه ای خراسان رضوی برگزار شد

اولین اردوی جهادی خانوادگی فعالان فرهنگی و رسانه ای خراسان رضوی در روستای سر بالا در جلگه رخ تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۰۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، سرهنگ علما، مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی این اردو را نخستین اردوی های خانوادگی ویژه فعالان رسانه ای دانست و افزود: در این اردو که جهادگران بسیج رسانه در آن حضور داشتند مربیان مجرب کلاس های آموزشی، فرهنگی و هنری، خدمات مشاوره خانوادگی و حقوقی را برای مردم روستا برگزارکردند.

علما از برگزاری مسابقات ورزشی در کنار فعالیت‌های تیم عمرانی و پزشکی در این روستا خبر داد و افزود: در پایان این اردو و طی آیینی با حضور مردم روستا از نفرات برتر در کلاس‌های آموزشی و هنری وبرندگان مسابقات ورزشی با اهدای جوایزی تقدیر شد و کارهای انجام شده توسط کارآموزان در کلاس آشپزی نیز در جشنواره غذای محلی به معرض قضاوت داوران گذاشته شد و نفرات برتر هدایای نفیسی دریافت کردند.

وي از بازدید و سرکشی به خانواده های معظم شهدا و همچنین برخی خانواده های کم بضاعت این روستا توسط جهادگران بسیجی خبر داد و افزود: این افراد با همراهی پیشکسوتان روستا و مسئولان مربوطه به همراه هدایایی که توسط فعالان رسانه و نیکوکاران تهیه شده به دیدار خانواده های محروم این روستا رفته و به دلجویی از آنان پرداختند.

وی با اشاره به نصبگلدسته های امامزاده روستای سربالادر طی این اردو افزود: تیم فنی و مهندسی طی مراسمی با حضور مردم و مسئولان محلی منطقه گلدسته های امامزاده روستای سر بالا را نصب کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها