خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان در جمع پاسداران با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت:اهمیت انتخابات سال جاری برکسی پوشیده نیست و دشمنان نیز باآگاهی از این موضوع برنامه ریزی هایی جهت کمرنگ کردن آن خواهند داشت.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۵۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام منفردی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان در جمع پاسداران با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت:اهمیت انتخابات سال جاری برکسی پوشیده نیست و دشمنان نیز باآگاهی از این موضوع برنامه ریزی هایی جهت کمرنگ کردن آن خواهند داشت.

منفردی در ادامه افزود:گردانندگان نظام سلطه از طریق تشدید تحریم های همه جانبه اقتصادی،سیاسی و نظامی قصد دارند نظام اسلامی ما را نا کارآمد جلوه دهند و با بکارگیری شبکه های ماهواره ای و فضاهای مجازی به آسیب ها و چالش های فرهنگی و اجتماعی که در هر جامعه ای از پیشرفته گرفته تا جهان سوم نیز چنین مواردی وجود دارد ،دامن بزند.

وی گفت: باید هوشیار بود تا فریب تبلیغات دشمن در حمایت و یا تخریب و تضعیف چهره ها و نامزدها را نخورد.

حجت الاسلام منفردی به مسئله مذاکرات هسته ای نیز اشاره کرد و گفت:نظام سلطه می خواهد با استفاده از این قضیه نوعی دو دستگی در جامعه ایجاد کند و نیروهای انقلابی را درمقابل هم قرار دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه شیروان با بیان اینکه دشمن سعی دارد در پوشش مذاکرات هسته ای نوعی تحقیر ملی به راه اندازد گفت: حرف استکبار اینست بیایید چمران ها و احمدی روشن ها و زحمات انسان هایی که سبب شدند امروز به چنین پیشرفتی دست یابید فراموش کنید .

منفردی درپایان افزود: باید هوشیار باشیم نظام سلطه و استکبار به بهانه موضوعات مختلف نظیر حمایت از حقوق بشر ،مبارزه با تروریسم تهدید و فشارها را علیه تشدید می کند و با دامن زدن به تحرکات افراطی و با تبلیغات سوء علیه کشور ما همچون عدم احراز صلاحیت ها،واقعی نبودن آزادی و امنیت در انتخابات قصد دارند وقایع تلخ گذشته را تکرار کنند.

منفردی بصیرت و هوشیاری ملت ایران،حضور پرشور در انتخابات و پایبندی به اصول و ارزش ها و تبعیت محض از قانون را راه شکست دشمن در این عرصه مهم دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها