خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان با اشاره به نتیجه مذاکرات5+1و برجام گفت: آنچه مسلم است ناتوانی اقدامات نظامی و خرابکارانه غرب، دشمن را پای مذاکرات نشاند.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۳۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام منفردی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان با اشاره به نتیجه مذاکرات5+1و برجام گفت: آنچه مسلم است ناتوانی اقدامات نظامی و خرابکارانه غرب، دشمن را پای مذاکرات نشاند.

منفردی با اشاره به اعترافات جان کری و کاخ سفید افزود: آمریکا می داند بمباران تاسیسات هسته ای می تواند تا سه سال در برنامه هسته ای ایران تاخیر بیندازد ولی دانش هسته ای در وجود تک تک دانشمندان ما نهفته است.

مسول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شیروان ادامه داد: عامل دومی که 5+1را پای میز مذاکره کشاند ناتوانی تحریم های گسترده و فلج کننده بود که نه تنها برنامه هسته ای متوقف نکرد بلکه موجب سرعت در این زمینه نیز بود و همین رشد دانش هسته ای سبب حیرت غرب شده بود.

وی گفت: دستاوردهای مهم و قوی ایران در میدان واقعیت  عمل و تولید دارایی همچون دستیابی به تولید سوخت 20درصد ساخت راکتور آب سنگین اراک،ساخت نسل های پیشرفته سانتریفیوژ تولید صفحه های سوختی ...سبب شد دیپلمات ها در میدان سیاسی با قدرت بیشتری ورود پیدا کنند.

وی ترس آمریکا از شکسته شدن اجماع متحدین برای اعمال فشارهای بیشتر و یا تداوم فشارها را عامل دیگر مذاکرات دانست.

منفردی در ادامه  به اشتیاق برخی عناصر داخلی به مذاکرات و حل موضوع هسته ای از این طریق اشاره کرد و گفت:حضرت امام خامنه ای عزیز نیز در ابتدای سال 92در حرم مطهر ثامن الحجج(ع) اعلام فرمودند"بعضی از مسولین و دولتمردان آن دولت و بعد هم دولت مردان این دولت فکر می کنند در قضیه هسته ای ما باید با آمریکایی ها مذاکره کنیم تا موضوع حل شود.گفتم خیلی خوب اصرار دارید شما در این موضوع به خصوص بروید مذاکره کنید".

منفردی در پایان گفت: تاریخ اثبات کرده آمریکا شیطان بزرگ است و هیچ گاه دشمنی او با کشور پر افتخار ایران اسلامی تمام نخواهد شد،و باید با تولید علم و دانش،اقتصاد مقاومتی،تقویت فناوری های نظامی و تربیت نیرو های بسیجی و انقلابی و بالا بردن قدرت بازدارندگی در برابر استکبار و نظام سلطه ایستاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها