مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور:

توافق هسته ای به معنای آشتی با امریکا نیست/ برجام نباید به دو قطبی شدن سیاسی کشور منجر شود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان داشت: مقام معظم رهبری از دولت برای انجام توافق هسته‌ای حمایت کردند اما این امر به معنای این نیست که ایشان با آشتی با آمریکا موافق باشند.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۶۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، داوود گودرزی عصر امروز در اختتامیه دوره خط امام ویژه بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ در تالار تربیت مشهد با بیان اینکه برجام نباید به دو قطبی شدن سیاسی کشور منجر شود، خاطرنشان کرد: متن برجام و شاخص‌های منافع و عزت ملی مورد بررسی قرار گرفته است و در این متن وضعیت برداشتن کامل تحریم‌ها مورد ابهام است.

وی با تاکید بر این امر که سوالات جدی در متن برجام وجود دارد خاطرنشان کرد: ما حرفمان این است که اگر برجام با شاخص منافع عزت و استقلال ملی ما نباشد و تحریم ها را به طور کامل رفع نکند و دسترسی های فراتر از NPT را به دشمن بدهد این توافق، توافق بدی است.

گودرزی یادآور شد: آمریکایی‌ها با کشورهایی که مذاکره‌ای انجام داده‌، به تعهدات خود عمل نکرده که این امر دلیل محکمی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکاست.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور ابراز داشت: ما دعوای سیاسی و حرف سیاسی نداریم بلکه سوالاتی را بسیج دانشجویی از متن برجام استخراج کرده که از مسئولان می پرسد و مسئولان نیز اول جواب ما را بدهند و بعد متن آن را قبول یا رد کنند.

وی، یکی از مهم‌ترین عواقبی که موجب طول کشیدن مذاکرات هسته‌ای رخ داد را استراتژی آمریکا برای تسهیل در روابط این کشور با ایران دانست و متذکر شد: مقام معظم رهبری از دولت برای انجام توافق هسته‌ای حمایت کردند اما این امر به معنای این نیست که ایشان با آشتی با آمریکا موافق باشند، بلکه این امر به این معنا است که ما با آمریکا فقط در بخش هسته‌ای توافق کرده‌ایم.

گودرزی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون آماده باش در زمینه های مختلف گفت: الان زمان معطلی نیست هر کس تا جایی که می تواند در زمینه برجام روشنگری کند باید به مردم بگوییم که آمریکا تمام تحریم ها را برنمی دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها