فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار:

تهدیدات نظامی دشمنان بلوف سیاسی بیش نیست/ تفکر انقلاب اسلامی در قلب آمریکا و اروپا تبدیل به سنگر شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: امروز برکت خون شهدا و ایثارگری آنان در عرصه مقابله با دشمن سبب شده تا تهدیدات نظامی کشورهای غربی ـ عربی تبدیل به یک بلوف سیاسی و طنز شود.
کد خبر: ۸۵۶۳۴۲۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امین الله مظلوم امروز در جمع کارکنان بسیجی سبزوار اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یکی از بزرگترین قدرت‌های نرم سطح جهان شده و توانایی مقابله با هر کشوری را در این حوزه دارد.

وی تبیین کرد: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران سبب شد تا ما در میدان مذاکرات قدرت چانه‌زنی خود را به رخ کشورهای جهان بکشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید رؤیای تغییر تفکر اسلامی در ایران را با خود به گور ببرند، یادآور شد: امروز تفکر انقلاب اسلامی در عمق آمریکا و اروپا تبدیل به یک استراتژی و سنگر شده و دشمن از قدرت و توان نرم جمهوری اسلامی ایران ترسیده است.

مظلوم با اشاره به نزدیک شدن ایام دفاع مقدس نیز گفت: امروز برکت خون شهدا و ایثارگری آنان در عرصه مقابله با دشمن سبب شده تا تهدیدات نظامی کشورهای غربی ـ عربی تبدیل به یک بلوف سیاسی و طنز شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با بیان اینکه دفاع مقدس زیباترین نگین درخشان تاریخ انقلاب اسلامی است، تبیین کرد: دفاع مقدس در دورانی رقم خورد که دشمن از حمایت همه کشورهای غربی برخوردار بود.

وی در پایان با بیان اینکه باورها و ارزش‌های جمهوری اسلامی سبب شد تا ما در این دوران به پیروزی برسیم، یادآور شد: امروز آمریکایی‌ها به قدرت جمهوری اسلامی، شکست برنامه نظم جهانی و پیروزی تفکر تمدن اسلامی در جهان اعتراف کرده‌اند و این مسئله برای ما یک پیروزی بزرگ است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها