مشاور مرکز پژوهش های مجلس:

دولت یازدهم در بخش اقتصاد داخلی منفعل عمل کرده است

مشاور مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم در بخش اقتصاد داخلی منفعل عمل کرده است لذا چه خوب است دولتمردان در هفته دولت فرصتی را برای آسیب شناسی عملکرد خود اختصاص دهند.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۱۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، احمد بزرگیان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با شعار راستگویی و اصلاح اقتصاد کشور زمام امور را به دست گرفت، افزود: ارائه آدرس غلط و ناتوانی در عمل به تعهدات از جمله موارد مهمی است که امروز شاهد آن هستیم.

نماینده سابق مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پارادوکس های موجود در سخنان دولتمردان این موارد را تایید می کند، بیان کرد: نقدینگی بالایی که دولت اعلام می‌کند با ادعای کاهش تورم در تضاد آشکار است.

بزرگیان با تاکید بر اینکه امروز شاهد تعطیل شدن اقتصاد کشور هستیم، عنوان کرد: رکود در بازار بسیاری از امور کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است که کاهش تورم نیز محصول همین موضوع می باشد.

مشاور مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتراف دو روز قبل وزیر کار در ارتباط با بیکار شدن مردم در کشور نشان میدهد که نه تنها در بحث اشتغال اقدامی صورت نگرفته، بلکه در بخش اقتصاد داخلی نیز دولت یازدهم منفعل عمل کرده است.

وی با بیان اینکه عدم صداقت با مردم در کارنامه دولت تدبیر و امید به وضوح آشکار است، خاطر نشان کرد: انتظار دلسوزین نظام از دولتمردان این است که در کنار افتتاح پروژه های هفته دولت این روز ها را فرصت مغتنمی برای آسیب شناسی عملکرد خود در نظر داشته باشند.

نماینده سابق مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: دولت یازدهم دولتی پیر و دارای ژنرال هایی بدون اطاعت از ژنرال ارشد است که در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و… کارنامه درخشانی از خود بر جای نگذاشته اند.

بزرگیان با اشاره به اینکه آدم هایی که در آسایش کامل به سر می برند از اوضاع گرانی ها و وضعیت معیشتی مردم اطلاع درستی نخواهند داشت، گفت: ساده زیستی در زندگی رهبر انقلاب و شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی مسئولین نظام باشد.

وی با بیان اینکه دولتمردان در دولت تدبیر و امید اعتقادی به خود اتکایی و استفاده از ظرفیت های درونی کشور ندارند، افزود: این افراد با شعار مقرون به صرفه نبودن تولید به پیش رفتند و یادشان رفته است که واردات به معنای واگذاری قدرت انحلال اقتصاد درونی یک کشور به بیگانگان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها