خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود:

بسیج در راستای ترویج ارزشهای اسلامی در جامعه در حرکت است

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود گفت: حرکت بسیج برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت در راستای ترویج ارزش های اسلامی در جامعه است؛ بنابراین باید تلاش کنیم برنامه های فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج در این راستا طرح ریزی شود.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۰۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احمد حسین پور در جلسه توجیهی مسئولین فرهنگی حوزه و پایگاه های بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) با حضور فرمانده حوزه و مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود که در اتاق جلسات این حوزه برگزار شد، اظهار داشت: حرکت بسیج برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت در راستای ترویج ارزش های اسلامی در جامعه است؛ بنابراین باید تلاش کنیم برنامه های فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج در این راستا طرح ریزی شود.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ و برنامه های فرهنگی در ترویج فرهنگ متعالی اسلام و ارزش های اسلامی افزود: بسیج وظیفه ذاتی در دفاع از ارزش های اسلامی و الهی دارد و باید بتواند با بهره برداری درست از ابزار فرهنگی به این اهداف دست یابد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود با بیان اینکه پیگیری برنامه های ابلاغی و اجرای دقیق و درست آنها از وظایف مسئولان فرهنگی است، گفت: باید تلاش نماییم تا برنامه های ابلاغی به نحوه شایسته برگزار و برنامه های ابتکاری نیز در راستای اهداف سازمان برگزار شود.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا نیز در این جلسه با تاکید بر اثرگذاری برنامه های فرهنگی در جامعه افزود: کار فرهنگی مهمترین موضوع در ترویج ارزش های الهی اسلامی در جامعه است و باید با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در این راستا حرکت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار