فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام خبر داد

مشارکت بیش از 1600 دانش آموز تربت جامی در اردوهای جهادی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام از مشارکت بیش از 1600 دانش آموز بسیجی در راستای غنی سازی اوقات فراغت در سطح واحدهای مقاومت بسیج و مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۹۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محسن گوهری در بازدید از اردوهای جهادی بسیج دانش آموزی تربت جام اظهار داشت: بیش از 1600 دانش آموز بسیجی در راستای‌ تحقق‌ فرامین‌ مقام معظم رهبری و غنی سازی اوقات فراغت در سطح واحدهای مقاومت بسیج و مناطق کمتر توسعه یافته بامحوریت‌ شعار همدلی و همزبانی در اردوهای «طرح هجرت» همکاری و مشارکت داشتند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان در اردوهای «طرح هجرت» با گام‌ نهادن در مسیر ایثار و از خود گذشتگی وتوسعه عرصه های اقتصاد مقاومتی در کنار کار فرهنگی به سازندگی ‌و محرومیت زدایی درعرصه‌های ‌مختلف درکشور  کمک می کنند.

گوهری با اشاره به این که اجرای این برنامه از طرح های موفق و ملی بسیج محسوب می شود خاطرنشان کرد: فراگیر شدن ‌فرهنگ ‌حماسی،تقویت روحیه خودباوری وتعاون،گسترش پیشرفت‌ و عدالت و هویت بخشی به آینده سازان میهن اسلامی از اهداف مهم آن است. 

وی ابراز کرد: در این حرکت ‌دانش آموزان بسیجی جهادوار با کار وتلاش گروهی تخصص خود را توأم با تعهد مداری به طور عملی به صحنه آورده و سهم بسزایی درنمایش قدرت کارآمدی مدیریت جهادی و تفکر بسیجی ایفا می نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها