کارشناس سیاسی:

ورود 5+1 به مسایل غیر هسته ای کشورمان حساس و نگران کننده است

یک کارشناس سیاسی بیان داشت: ورود 5+1 به مسایل غیر هسته ای کشورمان حساس و نگران کننده است.
کد خبر: ۸۵۵۴۸۳۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رجبعلی بازیاد در نشست بصيرتي سياسي كه با حضور پاسداران شاغل و بازنشسته سپاه درحسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج درگز برگزار شد پیرامون مسایل هسته ای گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی از بالاترین واجبات است و وحدت از مهمترین عناصر حفظ و پیروزی این نظام مقدس محسوب می شود.

وی در خصوص توافق هسته ای گفت: توافق هسته ای نه ذوق زدگی دارد و نه نا امیدی ؛ ولی باید مردم همیشه در صحنه و به نتیجه این توافقات حساس باشند و آن را دنبال کنند؛ با این حال کسی نباید وحدت کشور را برهم بزند و در کشور دو دستگی ایجاد نماید؛ خط قرمز ما بسیجیان و مردم باید فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

بازیاد افزود: ورود کشورهای استکباری به مسایل غیر هسته ای کشورمان جزو مسایل حساس و نگران کننده محسوب می شود؛ با این حال اگر وحدت و انسجام ملی پشت سر ولایت و ایمان جامعه قرار گیرد و اقتصادمان را تقويت و مقاومتي کنیم همانگونه که در مذاکرات هسته ای شش قدرت را به میز مذاکره کشانیم؛ می توانیم حق مسلم خودمان را بگیریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مذاکرات هسته ای نشستن شش ابر قدرت جهانی در مقابل ایران نشان دهنده قدرت، وحدت و اقتدار غیر قابل انکار جمهوری اسلامی ایران می باشد و ملت مسلمان ایران با حفظ وحدت و انسجام ملی می تواند به اهداف مقدسشان دست یابند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها