خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: مبارزه نظام اسلامی با استکبار جهانی تا زمانی که استکبار دست از خوی استکباری خود بر ندارند، تمام شدنی نیست.
کد خبر: ۸۵۴۷۳۴۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا غفاری پور امروز در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویی در اردوگاه شهدای درچه با اشاره به لزوم جریان شناسی، اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی و امام راحل دو جریان و تفکر اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را مطرح می کنند که با شناخت صحیح این جریان ها می توان به درستی موضع گرفت.

وی افزود: برخی در زمان تسخیر لانه جاسوسی و پس از آن، اعلام کردند که باید تمام منافع آمریکا در سراسر جهان مورد تهدید قرار بگیرد اما اکنون پس از گذشت سال ها با جاسوس های این کشور دیدار و ملاقات کرده و می گویند نه تنها تسخیر لانه جاسوسی بلکه شکل گیری انقلاب اسلامی اشتباه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: این مطالب ریشه در مبانی دارد اگر این افراد مبانی اندیشه ای خود را به طور کامل اسلامی می کردند هیچگاه با تغییر در شرایط و فضا دست از مبانی اسلامی و دینی و انقلابی خود بر نمی داشتند.

وی گفت: در روایات اسلامی داریم که باید در مقابل ظلم ایستاد و یار مظلومان باشیم.

غفاری پور تأکید کرد: مبارزه ما استکبار تا زمانی که خوی استکباری آنها باقی مانده باشد به پایان نمی رسد لذا امروز پس از مذکرات هسته ای خوی استکباری آمریکا دوباره برای همه آشکار شد.

وی بیان کرد: دانشجویان انقلابی باید با هوشیاری کامل بدانند که جریان هایی که در دانشگاه به وجود می آید از کجا نشأت گرفته و مبنای آن در کجاست.

بصیرت و معرفت دینی لازمه دانشجوی بسیجی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تحصیل معرفت دینی و بصیرت، ابراز کرد: باید در این اردوها به دنبال افزایش معرفت دینی و عمق بخشی به اعتقادات و نیز آشنایی با مسائل سیاسی روز و ارتقاء سطح بصیرتی باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح حلقه های صالحین در نیروی مقاوت بسیج، افزود: این طرح یکی از طرح هایی است که در راستای عمق بخشی و افزایش سطح بصیرت و معرفت دینی اجرا شده است.

غفاری پور یکی دیگر از برنامه خوب سازمان بسیج را اردوهای طرح ولایت دانش آموزی و دانشجویی دانست و گفت: رهبر انقلاب در دیدار با دستاندرکاران طرح ولایت فرمودند این طرح، یک کار خوب و بنیان ساز است.

وی تأکید کرد: البته این دوره می تواند جرقه ای در ذهن جوانان اینجاد کند لذا لازم است این نیروهای ارزشمند انقلاب و سرمایه های بزرگ نظام اسلامی رها نشده و آموزش های دیگری نیز به آنان ارائه شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان ضمن بیان اینکه دین از سیاست جدانیست، عنوان کرد: زاویه پیدا کردن برخی با نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه یک بحث مبنایی است چراکه در ابتدای انقلاب کسانی که ادعا می کردند خود، ولایت فقیه را مطرح کردند، همان ها نیز با این اصل از حکومت الهی به صورت عملی مخالفت کردند و گمراه شدند.

وی در پایان با بیان اینکه بسیج دانشجویی یکی ااز برکات انقلاب به شمار می رود، افزودشما افسران جنگ نرم باید در مبانی دینی خود را تقویت نموده تا در جنگ نرم دشمن، با ابزاری که در دست دارید بتوانید به خوبی از این نظام و کشور دفاع کنید.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار