خبرهای داغ:
پنجم مرداد برگزار می شود؛

همایش گرامیداشت سفر رهبری به آذربايجان شرقي

خبرگزاری بسیج: دبیر علمی همایش«گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی» با بيان اينكه اين همايش پنجم مردادماه امسال(سال94) برگزار مي شود، از ارسال 100 عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۶۳۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، میکاییل جمالپور گفت: از میان مقالات ارسالی، 30 عنوان از سوي کمیته داوری به عنوان مقالات برتر انتخاب و از میان آن ها نیز 10 عنوان مقاله به صورت شفاهی در روز برگزاری همایش ارائه می شود.

وی افزود: مقالات منتخب این همایش در قالب کتاب و ویژه نامه چاپ و در اختیار شرکت کنندگان در همایش و مراکز علمی و فرهنگی کشور قرار می گیرد.

جمالپور اظهار کرد: سخنران اصلی این همایش آیت الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و دکتر صلاحی، رئیس اتحادیه دانشمندان جهان اسلام است.

وی خاطرنشان كرد: با توجه به برگزاری انواع همایش های علمی، فرهنگی و اجتماعی که در مراکز آموزشی، دانشگاهی و حوزوی برگزار می شود آنچه که اهمیت دارد ماندگار کردن آثار، نتایج و خروجی های همایش هاست.

دبیر علمی همایش نقش سفرهای استانی رهبر فرزانه انقلاب در تبیین و تحکیم وحدت ملی، تبریز و آذربایجان، نقش آیت الله مجتهد شبستری در شکل گیری حماسه هشت دی، شاخصه ها و مولفه های مدیریتی رهبری در مدیریت بحران ها و نقش روحانیت آذربایجان شرقی در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی را از مهم ترین محورهای این همایش برشمرد.

وی تجلیل از خدمات و زحمات آیت الله محسن مجتهد شبستری در آذربایجان شرقی و رونمایی از مجموعه خطبه های تدوین شده و کتاب های ایشان با عناوین ولایت فقیه، سبک زندگی، تفسیر سوره حمد و اخلاص را از دیگر اهداف برگزاری این همایش دانست.

نخستین همایش گرامیداشت سفر رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای به آذربایجان شرقی، پنجم مرداد ماه سال جاری در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار