خبرهای داغ:
سردار فدا:

برخی به جای تکیه بر نقاط وحدت، به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند

سردار فدا جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به شرایط حساس کنونی، گفت: برخی با تبعیت از دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه در فضای مذاکرات هسته ای هستند.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۴۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان با حساس خواندن شرایط کنونی، اظهار کرد: عده ای با تبعیت از دشمنان این نظام، به دنبال سوق دادن جامعه به سمت دوقطبی شدن هستند، آن ها می خواهند در فضای مذاکرات هسته ای و در شرایطی که نقاط وحدت ما به اندازه کوه صُفه است با برجسته کردن اندک نقاط اختلافی به کشور آسیب بزنند.

وی افزود: در شرایطی که ایران اسلامی به تنهایی از جبهه مقاومت و مردم یمن، عراق، فلسطین و سوریه حمایت می کند و شرایط منطقه را به دست گرفته است، دشمن تلاش زیادی برای چند صدا کردن ملت ایران و ایجاد اختلاف و تفرقه از خود نشان می دهد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به منویات رهبر انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه، بیان کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند چه توافق بشود چه توافق نشود منافع نظام اهمیت بیشتری دارد.

کانون های فرهنگی مردمی، جبهه فرهنگی جهان اسلام را راه اندازی کنند

فدا با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال پیدا کردن راهی برای بازگشت به دوران سلطه است، افزود: آنان با جنگ سخت بر ما نفوذی ندارند لذا تمام ابزار فرهنگی خود را به کار گرفته اند تا به ملت و نظام اسلامی ضربه بزنند و راهی برای بازگشت به دوران سلطه بیابند.

وی اضافه کرد: لازم است کانون های فرهنگی خودجوش و مردمی، جبهه فرهنگی جهان اسلام را طبق منویات رهبر انقلاب راه اندازی کنند.

جانشین فرماندهی سپاه استان اصفهان گفت: همانطور که بسیج ظرفیت، ساختار و ذخیره پایان ناپذیر نظام اسلامی است باید همه با هم تلاش کنیم تا این نیروی ارزشی تقویت شود تا در زمان و شرایط سخت به کار آید.

وی عنوان کرد: برادر محمد رضایی مسئول سابق بسیج دانشجویی استان اصفهان در طول 38 ماه دوران مسئولیت خود اقدامات به جا و شایسته ای انجام دادند و امیدواریم برادر رضا غفوری نیز که در سال های اخیر به عنوان جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان خدمت می کردند، با همدلی با رؤسای دانشگاه های استان در سمت جدید خود اقدامات ممتازی انجام دهند.

بسیج دانشجویی پرچم دار مبارزه با استکبار جهانی خواهد بود

رضا غفوری مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان طی سخنانی اظهار کرد: بسیج دانشجویی استان اصفهان فعالیت های خود را با نوآوری، برنامه ریزیِ اثر بخش و تداوم در برنامه ها ادامه خواهد دارد .

وی با بیان اینکه تفاوتی نمی کند ما در کدام قسمت از بسیج دانشجویی و یا دانشگاه خدمت کنیم، افزود: همه ما باید نسبت به مسأله دانشگاه و بسیج دانشجویی احساس مسئولیت دوچندانی داشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم از زحمات برادر محمد رضایی تقدیر و برادر رضا غفوری به عنوان مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان معرفی شد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین روح الله ساجدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان، حجت الاسلام شاه نظری معاون فرهنگی دانشگاه اصفهان، جمعی از رؤسای دانشگاه ها و نمایندگان آنان، مسئولان حوزه های بسیج دانشجویی و مسئولان دفاتر دانشجویی استان اصفهان حضور داشتند.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات