خبرهای داغ:
راهپیمایی روز قدس به همت حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی و پایگاه های مساجد و محلات با حضور مقتدر مردم شهید پرور شهر درق برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۱۹۱۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر درق به حمایت از ملت مظلوم فلسطین،قدس قبله اول مسلمین جهان و انزجار از  رژیم غاصب اسراییل به خیابان آمده و ولایتمداری و اطاعت از رهبری خویش را به عرصه ظهور گذاشتند.

****

برگزاري كارگروه عفاف وحجاب در شهرستان گرمه

به مناسبت هفته عفاف و حجاب كارگروه با حضورجمعي ازنخبگان و مسئول حوزه علميه الزهرا(س) گرمه برگزار گرديد.

در اين كارگروه مسئول صالحين ضمن عرض خيرمقدم  وتبريك هفته عفاف وحجاب با اشاره به منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) گفت:حفظ حجاب وعفت، حفظ خط اسلام وايمان مردم است.

يكي از راهكارهاي مهم جهت گسترش نهضت بيداري اسلامي وزمينه سازي ظهورمهدي(عج)، ترويج فرهنگ عفاف وحجاب ازطريق شكوفا ساختن فطرت وتقويت باورهاي صحيح نسل جوان است.

****

راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در روستای چهار چوبه شهرستان گرمه برگزار شد

در این راهپیمایی مردم ولایت مدار روستای چهار چوبه حضور منسجمی داشته و بار دیگر به ندای رهبر انقلاب در پیروی از مردم مظلوم فلسطین لبیک گفتند.

****
جلسه ستاد عتبات عالیات حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) ناحیه گرمه

فرمانده حوزه برادر حسن زاده ضمن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات رابطین عتبات عالیات مساجد به اهمیت موضوع عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: بحث عتبات عالیات ازنظر جایگاه مذهبی اهمیت ویژه ای دارد و باید به اهمیت استراتژیک آن هم توجه شود ومورد اهتمام قرار گیرد.

برادر محمدنیا جانشین ستاد عتبات در این نشست گزارشی از عتبات عالیات و پروژه ها و برنامه ها ارائه کرد و سپس در ادامه تبادل نظر در بحث روش جمع آوری کمک های مردمی صورت گرفت.

****

نشست مودت فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه گرمه برگزار می شود

نشست مودت فرماندهان حوزه ها مقاومت و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه گرمه با سخنرانی سردار گرمه ای برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها