امام جمعه قوچان:

پیام راهپیمایی روز قدس این است که نکبت و ذلت در انتظار مستکبران است

امام جمعه قوچان گفت: راهپیمایی روز قدس هشداری به سران استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۵۳۹۴۰۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس در قوچان در مصلای قبای این شهر اظهار کرد: چهره‌ای خاص از یهود عنود در قرآن مجید به تصویر کشیده شده که این یهود مصداق امروز اسرائیل و صهیونیست غاصب است.

وی با بیان اینکه دشمن‌ترین افراد نسبت به اهل ایمان همین یهودیان عنود هستند، گفت: برخی افراد در سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا یا مرگ بر اسرائیل تشکیک ایجاد می‌کنند در صورتی که قرآن کریم تصریح داشته که مرگ بر صهیونیست، اسرائیل و استکبار بگوییم.

امام جمعه قوچان با تأکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به توصیه قرآن مجید است، تصریح کرد: روز قدس به فرمان امام خمینی (ره) برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اسرائیل غاصب تشکیل شد.

وی تأکید کرد: راهپیمایی مردم در روز قدس روحیه‌ای مضاعف به ملت مقاوم فلسطین، مردم مظلوم غزه و همه ملت‌های دربند استکبار داد که بدانند این مقاومت جانانه آنها دارای همراه و پشتیبان در سراسر جهان به ویژه ایران اسلامی است.

طباطبایی با یادآوری اینکه مسلمانان با توجه به شرایط امروز دنیا باید بیدار شوند، بیان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس علاوه بر هشداری به سران استکبار در جنایت‌ها، تجاوزها، آدم‌کشی‌ها، کودک‌کشی‌ها دارای این پیام است که نکبت و ذلت در انتظار مستکبران است.

وی یادآور شد: گروهک‌های ساخته و پرداخته اسرائیل مانند داعش امروز از دعواها و اختلافات مذهبی موجود در میان مسلمانان سوءاستفاده می‌کنند که باید نسبت به این دعواهای داخلی، مسلمانان حساس و هوشیار باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها