در راستای پیش بینی احداث 1000 سالن ورزشی در سراسر کشور در سال 94؛

مراسم کلنگ زنی استخر سرپوشیده در کاشمر برگزار شد

مراسم کلنگ زنی استخر سرپوشیده به مساحت 1000 متر مربع در کاشمر با حضور فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مسئولین این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۲۲۸۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم کلنگ زنی پروژه استخر سر پوشیده باحضور فرماندار.شهردارواعضای شورای اسلامی شهر کاشمروجمعی ازمدیران ومسولان شهرستان برگزارشد.

فرمانده سپاه ناحیه کاشمر در این مراسم با اشاره به احداث وبهربرداری ازسالن های ورزشی 9دی وصالحین توسط سپاه درسراسرکشور درسالهای اخیرگفت: سپاه دردو سال گذشته چندهزار سالن افتتاح نمود و در سال94نیزتعداد 1000سالن در سراسر کشور افتتاح و بهربرداری خواهد شد.

وی ادامه داد: این استخر سرپوشیده که جهت استفاده جوانان بسیجی و عموم مردم وبرای غنی سازی اوقات فراغت آنان می باشد یکی از این 1000 پروژه است.

وی با تاکید بر ایجاد امکانات و زیرساخت های لازم جهت احداث این سالن افزود: این سالن با اعتباری بالغ برهفتصد میلیون تومان از اعتبارات بسیج مستضعفین ومبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان دیگر از محل کمک های خیرین وادارات تامین خواهدشد.

سرهنگ سازگار در ادامه افزود: سپاه کاشمر در دو سال اخیر سالن بزرگ 9دی و پنج سالن صالحین را با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو هشتصد میلیون تومان به بهر برداری رسانیده است که مبلغ نهصد میلیون تومان آن توسط سپاه و مابقی  توسط خیرین وادارات شهرستان تامین شده است.

وی اشاره داشت: پروه استخر سرپوشیده در محل مجموعه ورزشی امام خامنه ای واقع در بلوارسید مرتضی شهرستان کاشمر کلنگ زنی شد.

فرمانده سپاه ناحیه کاشمر افزود: این پروژه به مساحت 1000متر مربع می باشد که زمان پیش بینی شده برای احداث آن یک سال است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها